خبرگزاری سازمان تبلیغات: حضور افغانستانی‌ها در جشن امام حسنی‌ها


خبرگزاری سازمان تبلیغات: حضور افغانستانی‌ها در جشن امام حسنی‌ها

خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات با اشاره به برگزاری «محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران» نوشت: در میان حاضران و شرکت کنندگان در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها حضور افغانستانی‌های مقیم تهران با پرچم فلسطین...

خبرگزاری سازمان تبلیغات: حضور افغانستانی‌ها در جشن امام حسنی‌ها

خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات با اشاره به برگزاری «محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران» نوشت: در میان حاضران و شرکت کنندگان در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها حضور افغانستانی‌های مقیم تهران با پرچم فلسطین در ضیافت امام حسنی‌ها به چشم می‌خورد که در نوع خود بی نظیر است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، «محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها امروز با حضور گسترده اقشار مختلف در محل ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران با برنامه های بسیار متنوعی برگزار شد.»

مهر نوشته است: «اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.‌

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.»

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی