سامسونگ به‌زودی باتری گوشی‌های کاربران +Care را به‌طور نامحدود و رایگان تعمیر می‌کند


سامسونگ به‌زودی باتری گوشی‌های کاربران +Care را به‌طور نامحدود و رایگان تعمیر می‌کند

با اضافه‌شدن این ویژگی به +Care، قیمت این سرویس افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، خدمات ویژه +Care سامسونگ در ایالات‌متحده از مه 2024، تعمیرات باتری را به‌طور نامحدود و رایگان انجام می‌دهد. این سرویس به خدمات سطوح سرقت و گم‌شدن گوشی اضافه می‌شود.

به گزارش Android Authority، با وجود چنین سرویسی، سه موضوع وجود دارد که باید در نظر داشت. یک اینکه با اجرای این سرویس، هر دو طرح 2 دلار در ماه گران‌تر می‌شوند. دوم، دارندگان گوشی‌های سامسونگ فقط درصورتی واجد شرایط تعمیر باتری خواهند بود که سلامت باتری دستگاه آن‌ها 79 درصد یا کمتر باشد. سوم، هیچ آسیب دیگری نباید به دستگاه تحت پوشش وارد شده باشد. این شرکت در اطلاعیه‌ای می‌گوید که مشترکان فعلی را از این طرح آگاه کرده است. همچنین این گزینه تعمیر از طریق حضور در مراکز خدمات ویژه سامسونگ یا ارسال گوشی تعمیری از طریق پست، در دسترس خواهد بود.

خدمات ویژه +Care سامسونگ بسته به دستگاه متفاوت است. این خدمات درحال‌حاضر با قراردادی سه ساله، از حدود 8 دلار در ماه تا حدود 18 دلار در ماه وجود دارد. بنابراین، از ماه مه سال جاری میلادی، هزینه این خدمات از 10 دلار تا 20 دلار در ماه خواهد رسید.

خدمات ویژه +Care سامسونگ دارای تعمیرات نامحدود، سقوط و خردشدگی، خرابی مکانیکی بعد از سال اول و همچنین تعمیرات صفحه نمایش با قیمت 29 دلار است. این سرویس تعویض با پشتیبانی تخصصی 24 ساعته و ارسال پستی همراه است. همچنین دارندگان گوشی‌های این برند می‌توانند مطمئن باشند که تعمیر و به‌کارگیری قطعات در این گوشی‌های تعمیری، توسط تکنسین‌های متخصص انجام می‌پذیرد.

خدمات ویژه +Care سامسونگ حوادثی مثل سرقت یا گم‌شدن دستگاه را نیز پوشش می‌دهد. این خدمات فقط برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های سامسونگ در دسترس است؛ در‌حالی‌که خدمات استاندارد +Care، با رایانه‌های شخصی و هدفون‌های بی‌سیم این شرکت نیز سازگار است.

منبع : دیجیاتو
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)