سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان


سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان

به گزارش رکنا، رضا قدرتی فرمانده شیفت ایستگاه ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ۲۵ فروردین ماه از واژگونی یک خودرو در بلوار شهید نوروزی این شهر خبر داد و اظهار کرد: این سانحه...

به گزارش رکنا، رضا قدرتی فرمانده شیفت ایستگاه ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ۲۵ فروردین ماه از واژگونی یک خودرو در بلوار شهید نوروزی این شهر خبر داد و اظهار کرد: این سانحه منجر به مصدومیت دو نفر از سرنشینان خودرو شد.

وی با اشاره به تماس با سامانه های ارتباطی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: با اعلام حادثه واژگونی خودرو توسط ستاد فرماندهی ۱۲۵ به ایستگاه شماره ۱ بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن امداد رسانی به سرنشینان نسبت به ایمن سازی خودرو و قطع جریان برق از باطری پس از بکارگیری جرثقیل و صاف کردن خودرو و اطمینان از ایمن بودن محل، صحنه را به عوامل راهور و نیروی انتظامی تحویل دادند.

قدرتی همچنین با بیان این که این حادثه دو مصدوم داشت، یادآوری کرد: مصدومان حادثه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده شیفت ایستگاه ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و توجه به جلو و عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی از بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری می کند.


سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواج هایش / اشتباه کردم...! + فیلم