اولین تصاویر واقعی و مشخصات گوشی پیکسل 9 پرو گوگل را اینجا ببینید


اولین تصاویر واقعی و مشخصات گوشی پیکسل 9 پرو گوگل را اینجا ببینید

به تازگی اولین تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار گوگل به بیرون درز کرده است. تصاویر منتسب‌ به پیکسل ۹ پرو از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند. همچنین به نظر می‌آید که ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو به‌صورت قرصی‌شکل بوده و میزبان چند سنسور دوربین و...

به تازگی اولین تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار گوگل به بیرون درز کرده است. تصاویر منتسب‌ به پیکسل ۹ پرو از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند. همچنین به نظر می‌آید که ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو به‌صورت قرصی‌شکل بوده و میزبان چند سنسور دوربین و حسگر دما خواهد بود. تصاویر و مشخصات گوشی جدید گوگل در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار ببینید.

پیش از این گزارش شده بود که گوگل حداقل سه گوشی هوشمند را در ماه اکتبر (آبان) معرفی خواهد کرد که شامل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL خواهد شد. همچنین طبق شایعات، پیکسل فولد 2 به پیکسل 9 پرو فولد تغییر نام داده و به زودی معرفی می‌شود. در همین رابطه شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتری از گوشی پرچمدار گوگل هستیم.

اولین تصاویر واقعی و مشخصات گوشی پیکسل 9 پرو گوگل را اینجا ببینید

بر اساس گزارش gsmarena فریم جدیدترین گوشی گوگل طراحی تخت دارد و به‌راحتی اثرانگشت کاربران را نمایش می‌دهد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در قسمت بالایی فریم شاهد یک بریدگی برای تعبیه آنتن هستیم. در پایین فریم درگاه USB-C، اسپیکر، میکروفون و درگاه سیم‌کارت جای دارند.

پیکسل 9 پرو از نظر اندازه شبیه به آیفون 15 پرو خواهد بود و با تراشه تنسور G4 و 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ این میزان رم، 4 گیگابایت بیشتر از میزانی است که در پیکسل 8 پرو وجود دارد. همچنین تراشه ذخیره‌سازی UFS در پیکسل 9 پرو توسط سامسونگ ساخته می‌شود.

اولین تصاویر واقعی و مشخصات گوشی پیکسل 9 پرو گوگل را اینجا ببینید

انتظار می‌رود که سری پیکسل 9 دارای مودم 5400 اگزینوس سامسونگ با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای باشد. ظاهراً گوگل از طریق همکاری با اپراتورهای موبایل قصد دارد سرویس ارتباط ماهواره‌ای را در اختیار کاربران این گوشی قرار دهد.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین اطلاعات و تصاویر از گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل؛ تراشه تنسور G4 با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای

انتظار داریم نسل بعدی پرچمداران گوگل با همان دوربین پشتی سه‌گانه روانه بازار شوند. علاوه بر این نوار دوربین پشتی اصلاح شده است و با زبان طراحی متریال یو گوگل هماهنگ‌تر شده است.

اولین تصاویر واقعی و مشخصات گوشی پیکسل 9 پرو گوگل را اینجا ببینید

در واقع Pixel 9 Pro یک برآمدگی دوربین بازطراحی‌شده خواهد داشت که دیگر ماژول دوربین تا لبه‌ها گسترش نمی‌یابد و این ماژول بیضی‌شکل است. همچنین پیکسل 9 پرو احتمالاً قاب صاف و صیقلی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدیدترین رقص حامد آهنگی روی آنتن برنامه اش ! / این مرد بمب رقص است !