از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه


از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه

مؤسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» اعلام کرد علی‌رغم کشته‌شدن ۷ تن از کارکنانش در جریان حمله رژیم صهیونیستی، فعالیت خود را در نوار غزه ازسرگرفته است.

از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، مؤسسه خیریه آشپزخانه جهانی در بیانیه‌ای اظهار کرد: «ما تصمیم گرفتیم علی‌رغم غم و اندوه خود در پی کشته‌شدن ۷ تن از دوستان و همکارانمان در حمله اسرائیل در اول آوریل، فعالیت خود را در نوار غزه از سر بگیریم.»

به نقل از آناتولی، این مؤسسه خیریه افزود: ما چند هفته گذشته را صرف احترام به زندگی همکاران کشته شده خود در مؤسسه خیریه آشپزخانه جهانی کرده‌ایم.

این سازمان بین‌المللی تأکید کرد که وضعیت بشردوستانه در غزه همچنان غم‌انگیز است، اما «ما عملیات خود را با همان انرژی، همان عزت و نگرانی برای تأمین غذای هر چه بیشتر مردم از سر می‌گیریم. غذا یک حق جهانی است و کار ما در غزه نجات‌بخش‌ترین مأموریت در ۱۴ سال زندگی حرفه‌ای ما بوده است.»

این مؤسسه خیریه در پایان اعلام کرد به ارسال تا حد امکان غذا به غزه، از جمله شمال نوار غزه، از طریق زمین، هوا یا دریا ادامه خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در اوایل ماه آوریل کاروان مؤسسه خیریه آشپزخانه جهانی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرارداد که در نتیجه آن ۷ نفر از ملیت‌های استرالیایی، لهستانی، انگلیسی، آمریکایی، کانادایی و فلسطینی کشته شدند.مؤسسه خیریه آشپزخانه جهانی سپس از تعلیق عملیات حمل‌ونقل کمک‌های بشردوستانه خود در نوار غزه خبر داد./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این مرد قاتل زنجیره ای 15 زن در کره جنوبی است / مرد منحرف به خواهر زنش هم رحم نکرد + فیلم