روز 207 طوفان الاقصی/ بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری


روز 207 طوفان الاقصی/ بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری

تداوم بمباران منطقه های مسکونی نوار غزه توسط جنگنده های متجاوز و عملیات موفقیت آمیز نیروهای لبنانی و فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 207 طوفان الاقصی/ بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه بخش های مسکونی نوار غزه همچنان بعد از گذشت بیش از هفت ماه ادامه دارد نیروهای فلسطینی و لبنانی نیز دست بسته نمانده و وارد کارزار نبرد شدند.

بمباران بخش های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله های هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته همچنان به شدت قبل ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعت های گذشته محله الصبره در جنوب شهر غزه را بمباران کردند.

اطراف دانشگاه اسلامی واقع در منطقه معن در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله های هوایی رژیم صهیونیستی بوده است.

بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای شش شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه الامل در غرب استان خان یونس بیرون کشیدند.

حمله های هوایی رژیم صهیونیستی اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را نیز در برگرفت. این جنگنده های متجاوز خانه های مسکونی را در محله الزیتون واقع در شهر غزه بمباران کردند.

در همین حین توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حمله های خود را علیه نوار غزه از سر گرفت و اردوگاه النصیرات واقع در مرکز این باریکه را هدف قرار داد.

عملیات نیروهای لبنانی و فلسطینی علیه متجاوزان صهیونیست

در کنار نبرد نیروهای فلسطینی علیه ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز از آغاز جنگ در نوار غزه در کنار ملت فلسطین با متجاوزان صهیونیست جنگیده اند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای لبنانی بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک ساختمان را که نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار دهند.

در همین راستا نیروهای فلسطینی اعلام کردند که با شلیک چند خمپاره محل تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای فلسطینی در محورهای جحرالدیک و نتساریم به صورت موفقیت آمیزی انجام شد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بخش های مختلف نوار غزه بار دیگر جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

علاوه بر آن، منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز شاهد یک حمله هوایی از سوی جنگنده های متجاوز صهیونیستی بود./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...