رونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن در نمایشگاه خودرو پکن، قدرت 428 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه ای + عکس


رونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن در نمایشگاه خودرو پکن، قدرت 428 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه ای + عکس

در نمایشگاه خودروی پکن 2024، برند پیک آپ جیلی با نام رادار، جدیدترین مدل خود را با نام هورایزن معرفی کرد. این مدل نسخه ارتقا یافته دو موتوره چهارچرخ محرک از RD6 است که در نوامبر 2022 معرفی شده بود.خبر بزرگ، اضافه شدن یک موتور جلو...

در نمایشگاه خودروی پکن 2024، برند پیک آپ جیلی با نام رادار، جدیدترین مدل خود را با نام هورایزن معرفی کرد. این مدل نسخه ارتقا یافته دو موتوره چهارچرخ محرک از RD6 است که در نوامبر 2022 معرفی شده بود.

خبر بزرگ، اضافه شدن یک موتور جلو برای تکمیل موتور عقب 272 اسب بخار و 385 نیوتن متری است که در مجموع 428 اسب بخار (315 کیلووات) قدرت و 590 نیوتن متر گشتاور دارد. این قدرت کافی است تا 1.5 ثانیه از زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کاسته شود که در 4.5 ثانیه به این سرعت می رسد و سرعت نهایی 190 کیلومتر بر ساعت دارد.

در هورایزن، می توانید بین باتری 73 کیلووات ساعتی لیتیوم آهن فسفات (LFP) یا 86 کیلووات ساعتی نیکل منگنز کبالت (NMC) انتخاب کنید که به ترتیب برد 460 و 520 کیلومتری بر اساس چرخه سهل گیرانه CLTC چین را ارائه می دهند.

رونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن در نمایشگاه خودرو پکن، قدرت 428 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه ای + عکسرونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن

رادار توانایی جدید توان آفرودی هورایزن تبلیغ می کند - این پیکاپ قادر است در کمتر از 600 میلی ثانیه از حالت دودیفرانسیل به چهارچرخ محرک تغییر کند و دارای 7 حالت رانندگی از جمله حالت های جدید برف، گل، آفرود و گذر از آب است. از این گذشته، هورایزن توانایی گذر از آب تا عمق 815 میلی متر را دارد.

محدودیت بار مفید - نقطه ضعف RD6 - ارتقا یافته و اکنون در تمام مدل ها بیش از 800 کیلوگرم است. در واقع، رادار ظرفیت بار مفید مدل دودیفرانسیل RD6 را نیز افزایش داده است - قبلا حدود 400 کیلوگرم بود اما حتی مدل پایه اکنون می تواند تا 790 کیلوگرم بار حمل کند. ظرفیت کشش هورایزن نیز 3000 کیلوگرم است.

همانند RD6، هورایزن (علیرغم شباهتش پروتون X90) بر پایه معماری الکتریکی پایدار تجربه (SEA) جیلی بنا شده است. با طول 5.26 متر، عرض 1.9 متر و ارتفاع 1.88 متر، این پیکاپ دوکابین کمی کوتاه تر از تویوتا هایلوکس 5.33 متری است. اما شگفت آور اینکه تخت بار آن دقیقاً به همان اندازه 1545 در 1450 میلی متر و تقریباً به همان عرض هایلوکس است.

رونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن در نمایشگاه خودرو پکن، قدرت 428 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه ای + عکسپیکاپ جیلی رادار هورایزن

رادار ادعا می کند هورایزن می تواند تا 1200 لیتر بار در عقب جای دهد و یک صندوق 70 لیتری جلو نیز دارد. یک مزیت منحصربفرد آن خروجی 22 کیلووات از خودرو به بار (V2L) است که شامل 15 کیلووات از درگاه شارژ، 6 کیلووات از یک پریز 230 ولت در تخت بار و 2.2 کیلووات دیگر از دو پریز 230 ولت در صندوق جلو و کابین است.

از بیرون، هورایزن تقریباً شبیه RD6 به نظر می رسد - بله، شامل جلوپنجره شبیه X90 - با این تفاوت که نشان بزرگ روشن رادار بر روی گریل و گزینه سقف مشکی دارد. اما در داخل، تغییرات زیادی انجام شده است.

در اینجا، داشبورد و پنل های درب مشتق از X90/اوکاوانگو جیلی با یک داشبورد و پنل های درب کاملاً جدید جایگزین شده اند. داشبورد طراحی دریچه تهویه یکپارچه عرضی، نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی و یک نمایشگر لمسی 14.6 اینچی مستقل سیستم سرگرمی دارد. همچنین اکنون یک کنسول شناور مرکزی با شارژر بی سیم Qi دارید

رونمایی پیکاپ جیلی رادار هورایزن در نمایشگاه خودرو پکن، قدرت 428 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه ای + عکسفضای داخلی پیکاپ جیلی رادار هورایزن

نسخه راست فرمان رادار/ ریدارا RD6.

از دیگر ویژگی ها می توان به سیستم صوتی 8 بلندگوی احاطه ای، تلفیق پرداخت الی پی و قابلیت های نیمه خودران سطح 2 اشاره کرد. قابلیت های نیمه خودران شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، کمک نگهداری در لاین، تشخیص عالئم ترافیکی، مانیتور نقطه کور با پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد عقب و هشدار عبور عرضی عقب با ترمز خودکار است.

اگرچه رادار در حال حاضر تنها یک برند چینی است، اما آماده ورود به بازارهای خارجی با نام ریدارا به دلیل مشکلات ثبت نام تجاری است. این شرکت حتی RD6 را برای راست فرمان (احتمالاً با استفاده از قطعات داخلی X90) آماده کرده که نشان از قصد صادرات آن به بازارهای بزرگ پیکاپ مانند استرالیا، تایلند و بقیه آسه آن دارد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان