حمله ارتش روسیه به انبارهای مهمات در استان خارکف


حمله ارتش روسیه به انبارهای مهمات در استان خارکف

سرگئی لبدف، هماهنگ کننده سازمان مخفی شهر نیکولایف با استناد به همکارانش اطلاع داد، نیروهای مسلح روسیه به انبارهای مهمات در شهر چوگوف در استان خارکف حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "در ساعت 11:40، دو انفجار در شهر چوگوف در حومه خارکف شنیده شد، بر اساس گزارش های مقاومت، انفجارها در راستای انبارهایی بود که کامیون ها در طول هفته در حال تخلیه در آنجا بودند".
لبدف تصریح کرد، انفجارها به حدی قوی بودند که حتی ساکنان منطقه اسلوبودسکی خارکف، که در 20 کیلومتری چوگوف قرار دارد، صداهای شدیدی را گزارش کردند.
رهبر سازمان زیرزمینی همچنین افزود که بر اساس برخی اطلاعات، انبارهایی که نیروهای مسلح اوکراین در آن مهمات انباشته می کنند، در کنار پایگاه آموزش پرواز در شهر چوگوف قرار دارد.
در پاسخ به حملات نیروهای مسلح اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیروهای روسی مرتباً حملات هدفمندی را به اهداف نظامی و زیرساخت های اوکراین : تأسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات انجام می دهند.
ضمناً دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بارها تاکید کرده است که ارتش روسیه به ساختمان های مسکونی و مؤسسات اجتماعی حمله نمی کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟