«بریجستون» سرویس مجازی خود را در لاس‌وگاس رونمایی می‌کند


«بریجستون» سرویس مجازی خود را در لاس‌وگاس رونمایی می‌کند

بریجستون، تایرساز ژاپنی برای نمایش روند استفاده مجدد از تایرهای باری-اتوبوسی یا TBR بستر فضای سه‌بعدی خود را در نمایشگاه وست‌اکسپو  «WasteExpo» ۲۰۲۴ به نمایش می‌گذارد.

در این طرح، عملیات ری‌ترد (retreading) مرحله‌به‌مرحله به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه از ۷ تا ۹ می (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود، اما یکی از اهداف مهم بریجستون انتقال بازدیدکنندگان این نمایشگاه به فضای کارخانه شرکت بنداگ (Bandag) به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بریجستون است.

کارخانه‌ای که در آنجا عملیات تِردگذاری مجدد یا آج‌گذاری به صورت ایمن، قابل اطمینان و با درنظر گرفتن مسائل زیست‌محیطی انجام می‌شود.

برایان گلداستین، رئیس راه‌حل‌های بازآمد «ری‌ترد» بریجستون گفت: «مدت‌هاست صنعت زباله و بازیافت پیشرو در نوآوری بوده و فضایی را برای ترویج و پیشرفت فناوری‌های متمرکز بر حفظ محیط‌زیست فراهم کرده است. از طریق تجربه مجازی جدید، بریجستون قادر است فناوری، آزمایش و زمان صرف‌شده برای تولید هر تایر در را کارخانه بنداگ نشان داده و شرکت‌ها را در مورد اهمیت راه‌حل‌های تایر مقرون‌به‌صرفه‌تر و سازگار با محیط‌زیست، صرف‌نظر از موقعیت مکانی آن‌ها آموزش دهد.»

بریجستون اعلام کرد تور مجازی کارخانه بانداگ یک تجربه مبتنی‌بر مرورگر اینترنتی است که گام‌به‌گام فرآیند ری‌ترد شرکت بانداگ را برای مشتریانی که نمی‌توانند از تاسیسات بازآمد باندگ بازدید کنند، ارائه می‌دهد.

بریجستون همچنین بر اهمیت بازسازی در کمک به شرکت‌های ناوگان‌محور برای رسیدن به اهداف محیطی‌زیستی آنها در این رویداد تاکید خواهد کرد.

در سال 2023، بریجستون اعلام کرده بود تخمین زده می‌شود با بازآمد یا ری‌ترد در شرکت بانداگ، باعث صرفه‌جویی 100میلیون گالن نفت و نزدیک به هفت‌میلیون تایر از جریان زباله‌ها شده است.

تور سایت مجازی بانداگ اواخر تابستان امسال برای عموم مشتریان هم در دسترس خواهد بود و برای بازدید از آن می‌توان به آدرس BridgestoneMarketing.com مراجعه کرد و همان‌طور که آورده شد، این سرویس قرار است قابلیت دسترسی برای عموم را پس از برگزاری وست‌اکسپو داشته باشد. البته در این نمایشگاه بریجستون؛ تایرها، راهکارهای مرتبط با تایر و راهکارهای آموزشی خود را نیز به نمایش گذاشته بود که با استفاده از این دوره‌های آموزشی به مدیران شرکت‌ها و ناوگان‌ها نکاتی را منتقل می‌کند که چگونه عملکرد محصولات و زیرساخت‌های طراحی‌شده در این شرکت را به حداکثر برسانند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟