اپل پنسل پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین قلم هوشمند دنیا با پشتیبانی از ژست‌های فشاری


اپل پنسل پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین قلم هوشمند دنیا با پشتیبانی از ژست‌های فشاری

اپل در رویداد Apple Let Loose خود از نسل جدید قلم‌های هوشمند Apple Pencil Pro رونمایی کرد. این قلم اکنون هوشمندتر از گذشته شده و با مجموعه از ویژگی‌های پیشرفته مانند پشتیبانی از Find My همراه گردیده است. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با...

اپل در رویداد Apple Let Loose خود از نسل جدید قلم‌های هوشمند Apple Pencil Pro رونمایی کرد. این قلم اکنون هوشمندتر از گذشته شده و با مجموعه از ویژگی‌های پیشرفته مانند پشتیبانی از Find My همراه گردیده است. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات قلم جادویی اپل بیشتر آشنا می‌شویم.

اپل در جریان مراسم معرفی امروز از گجت هوشمند و حرفه‌ای خود برای آیپدهایش رونمایی کرد. قلم استایلس حرفه‌ای با نام Pencil Pro جدیدترین محصول معرفی شده در این رویداد بود که در فهرست قابلیت‌های آن، مواردی چون ژست‌های حرکتی جدید، بازخورد لمسی، پشتیبانی از حالت Find My و امکانات ویژه طراحی به‌چشم می‌خورد.

اپل پنسل پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین قلم هوشمند دنیا با پشتیبانی از ژست‌های فشاری

اپل پنسل پرو مانند نسل قبلی‌اش از قابلیت شارژ با اتصال مغناطیسی به بدنه آیپد پشتیبانی می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه اگر قلم خود را گم کنید با استفاده از ابزار Find My می‌توانید به‌راحتی آن را ردیابی کنید.

اپل پنسل پرو پیشرفته‌تر شده و از قابلیت‌های خاص آن می‌توان به پشتیبانی از ژست‌های فشاری جدید و بازخورد لامسه‌ای اشاره کرد تا کار با آن را در اپلیکیشن‌های مختلف لذت‌بخش‌ و کاربردی‌تر باشد.

اپل در ویدیوی معرفی قلم جدیدش نشان داد که چگونه سنسور حساس به فشار اپل پنسل پرو به شما اجازه می‌دهد با فشار دادن آن در اپلیکیشن‌های گرافیکی، پالت جدیدی باز کنید و ابزارها، ضخامت خطوط و رنگ‌ها را تغییر دهید.

اپل پنسل پرو معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین قلم هوشمند دنیا با پشتیبانی از ژست‌های فشاری

همچنین می‌توان با چرخاندن قلم و به لطف حسگر ژیروسکوپ جدید، ابزارهای قلم و قلم‌های شکل‌دار را کنترل کرد. همچنین قابلیت جدیدی به قلم اپل اضافه شده و می‌توان با دوبار ضربه‌ آهسته روی قلم به‌سرعت بین ابزارهایی مانند مداد و پاک‌کن جابه‌جا شوید.

البته ژست‌های لمسی دیگر اپل پنسل پرو مانند Double Tap توسط کاربران قابلیت شخصی‌سازی دارند. اپل عملکرد Pencil Pro را بهبود داده و حالا تأخیر این قلم به حداقل رسیده است

قلم اپل پنسل پرو با مدل‌های ۲۰۲۴ آیپد پرو و آیپد ایر که به تازگی معرفی شدند، سازگاری دارد. همچنین اپل قیمت قلم هوشمندش را ۱۲۹ دلار تعیین کرده و هم‌اکنون در وب سایت این شرکت قابل سفارش است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دهقانی فیروزآبادی قول داد حمایت از توسعه فناوری‌ها و بازار حوزه سلامت