شرایط فروش KMC J7 الکتریکی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403


شرایط فروش KMC J7 الکتریکی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

با ورود خودروهای الکتریکی جدید به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اکنون شرایط فروش KMC J7 الکتریکی (موسوم به KMC EJ7) نیز اعلام شده است. متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که در اسفندماه 1401 اقدام به بلوکه‌کردن 500 میلیون تومان وجه در حساب...

شرایط فروش KMC J7 الکتریکی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

با ورود خودروهای الکتریکی جدید به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اکنون شرایط فروش KMC J7 الکتریکی (موسوم به KMC EJ7) نیز اعلام شده است. متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که در اسفندماه 1401 اقدام به بلوکه‌کردن 500 میلیون تومان وجه در حساب بانکی خود کرده‌اند، اکنون می‌توانند KMC J7 الکتریکی را برای خرید انتخاب کنند.
قیمت این خودرو حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است. البته باید یادآور شویم که قیمت KMC EJ7 الکتریکی به‌صورت خام اعلام شده است. هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌ اعلامی اضافه خواهد شد.
شرایط فروش KMC J7 الکتریکی در سامانه یکپارچه، اردیبهشت 1403:
شرایط فروش KMC J7 الکتریکی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403
KMC EJ7 یکی از خودروهایی است که تحت عنوان تاکسی برقی در سال گذشته به کشور وارد شد. با این حال نبود زیرساخت‌ها و همچنین عدم استقبال رانندگان تاکسی از خودروهای برقی، باعث شده است تا این خودروها اکنون در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شوند.
KMC EJ7 به موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز است. پکیج باتری با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی موتورها را برعهده دارد. KMC EJ7 با تکیه بر این باتری‌ها می‌تواند حداکثر 402 کیلومتر را پیمایش کند. باتری‌های این خودرو از شارژ سریع و شارژ معمولی پشتیبانی می‌کنند. در صورت استفاده از شارژ سریع، ظرفیت باتری‌ها در 48 دقیقه به حدود 80 درصد خواهد رسید. بااین‌حال برای پرکردن کامل باتری‌های خودرو با برق شهری، به هشت ساعت و نیم زمان نیاز خواهید داشت.
تجهیزات و امکانات KMC EJ7 به این شرح هستند: کیسه هوای راننده و سرنشین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی چهار چرخ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، دوربین عقب و مه‌شکن عقب.
لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بالگرد رئیسی دچار سانحه شد