رگبار موشک‌های حزب‌الله علیه مواضع نظامیان اسرائیلی


رگبار موشک‌های حزب‌الله علیه مواضع نظامیان اسرائیلی

حزب‌الله امروز چهارشنبه نیز در پاسخ به تداوم جنایات اسرائیل در جنوب لبنان و نوار غزه، مواضع نظامیان صهیونیست در جبهه شمالی را در هم کوبید.

رگبار موشک‌های حزب‌الله علیه مواضع نظامیان اسرائیلی

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی پیش از ظهر امروز از شلیک همزمان موشک از خاک لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شتولا، زرعیت، شومرا، ایون مناحیم، موشاف جورن و متولا خبر دادند.

همزمان خبرنگار شبکه المیادین از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک عیتاالشعب و جبل بلاط در جنوب لبنان خبر داد و سپس اعلام کرد که از خاک لبنان نیز یک هدف نظامی در شهرک متولا با موشک‌های ضد زره هدف قرار گرفت و علاوه بر آن چند شهرک‌ و مقر نظامیان صهیونیست در الجلیل غربی نشانه گرفته شد. خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که شهرک صهیونیست‌نشین المناره و شلومی هدف قرار گرفتند.

پس از انتشار این اخبار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کرد که امروز چهارشنبه در دفاع از روستاهای جنوبی لبنان و در پاسخ به تداوم جنایات اسرائیل در لبنان و نوار غزه و حمایت از مقاومت فلسطین، یک ساختمان مورد استفاده نظامیان اسرائیلی در شهرک‌های‌ متولا، آویویم، شلومی، حانیا و المناره را هدف قرار داده است و این حملات با دقت به اهداف اصابت کرده است.


حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه، مسؤولیت تشدید حملات پهپادی و موشکی علیه مواضع نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد‌آهنین در جنوب پادگان راموت نفتالی، تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبای لبنان و ...را برعهده گرفت./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعزام تیم‌های امدادی و پهباد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه فرود سخت هلیکوپتر رییس‌جمهور