آشنایی با تفریحات مشهد


آشنایی با تفریحات مشهد

مشهد، پایتخت مذهبی کشور، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است. با رزرو بلیط شیراز مشهد، یک سفر زیارتی و سیاحتی را برای خود رقم می‌زنید. اگر چه در هر گوشه از این شهر، تاریخ غنی و طبیعت زیبا آن، خود را به رخ می‌کشد؛...

مشهد، پایتخت مذهبی کشور، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است. با رزرو بلیط شیراز مشهد، یک سفر زیارتی و سیاحتی را برای خود رقم می‌زنید. اگر چه در هر گوشه از این شهر، تاریخ غنی و طبیعت زیبا آن، خود را به رخ می‌کشد؛ اما نمی‌توان از تفریحات متنوع آن، چشم‌پوشی کرد. تفریحات متعدد و متنوع مشهد، سفری مهیج و لذت‌بخش را برای شما مهیا می‌کند و علاوه‌بر زیارت، بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، تفریح و وقت‌گذرانی در شهربازی‌های معروف مشهد را برای شما تدارک دیده است.

10 تفریح مهیج در مشهد

سفر به مشهد شاید در نگاه اول یک سفر زیارتی به‌حساب بیاید؛ اما تنوع در اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مهیج این شهر، سفری هیجان‌نگیز را برای شما رقم می‌زند. این شهر سالانه میزبان حجم بالایی از مسافران در اقصی نقاط جهان است؛ از این‌رو تمامی امکانات لازم جهت تجربه سفری به‌یادماندنی و مهیج را برای مسافران فراهم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با تفریحات مشهد، در ادامه با ما همراه باشید.

شهربازی سرزمین بازی‌ها

شهربازی سرزمین بازی‌ها، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ایران محسوب می‌شود که یکی از مهیج‌ترین تفریحات را در خود جای داده است. در این شهربازی بازی‌های هیجان‌انگیز مختلفی مانند پینت‌بال، تیروکمان، فوتبال‌دستی، بولینگ، بیلیارد و بیش‌از 100 دستگاه بازی وجود دارد. همچنین سینما 5 بعدی، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه یک روز به‌یادماندنی باشد.

سرزمین موج‌های خروشان

سرزمین موج‌های خروشان با مساحت 30 هزار متر، یکی از جدیدترین و وسیع‌ترین پارک‌های آبی سرپوشیده در خاورمیانه است. این مجموعه با ارتفاع سقف 40 متر، مهیج‌ترین تفریحات را به گردشگران، ارائه می‌کند. اگر هیجان را دوست دارید و از ارتفاع نمی‌ترسید، تجربه سقوط آزاد در سرسره‌های 24 متری این مجموعه، بسیار لذت‌بخش است.

پارک آبی مشهد

پارک آبی مشهد، یکی از پرطرفدارترین تفریحات در مشهد محسوب می‌شود که گردشگران و مسافرت در سفر به مشهد، آن را امتحان می‌کنند. در این مجموعه می‌توانید از انواع سرسره‌ها و تفریحات آبی مهیج، لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید از حمام ترکی، سونا و جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ و محل بازی کودکان و فروشگاه‌های متعدد بهره ببرید.

آشنایی با تفریحات مشهد

پارک ساحلی آفتاب

اگر می‌خواهید تفریحات متفاوت و جذابی را امتحان کنید، حتما سری به پارک ساحلی آفتاب بزنید. تونل‌های سنگی، چشمه‌های جوشان آب و غواصی در عمق استخر 12 متری آن، سفری منحصربه‌فرد را برایتان رقم می‌زند. در این مجموعه می‌توانید از استخر نمک، حمام آفتاب، سالن‌های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و سونا ماسه نیز استفاده کنید.

پاراگلایدر هورمز

اگر دوست دارید پرواز بر فراز آسمان مشهد را تجربه کنید، مجموعه تفریحی هورمز، مناسب شما خواهد بود. در این مجموعه شما می‌توانید پرواز با پاراگلایدر را امتحان کنید؛ همچنین دیگر تفریحات مهیج مانند سقوط آزاد، وینگ‌سوت، کایت و بالون نیز می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد را برای شما رقم بزنند. برای پرواز و تجربه تفریحات هورمز، می‌توانید از دوره‌های آموزشی پاراموتور و پاراگلایدر این مجموعه کمک بگیرید. زمان پرواز شما به شرایط آب‌وهوایی وابسته است؛ شما در یک پرواز تفریحی حداقل 7 دقیقه و حداکثر 10 دقیقه، پرواز خواهید داشت.

پیست اسکی روی یخ شاندیز

پیست اسکی یکی از تفریحات لوکس و گران‌قیمت مشهد است که برای علاقه‌مندان به اسکی، گزینه‌ای هیجان‌انگیز خواهد بود. این پیست در منطقه شاندیز، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی مانند کافه‌تراس، رستوران، سالن بازی، سینما و … را برای گردشگران تدارک دیده است. این تفریح مهیج برای هر سطحی از مهارت می‌تواند مناسب باشد؛ همچنین مربیان حرفه‌ای نیز برای ارائه آموزش‌های اولیه، در کنار شما حضور خواهند داشت.

هلیوم‌پارک

هلیوم‌پارک مشهد به‌عنوان اولین پارک ترامپولین و پرشی در کشور شناخته می‌شود که در دو سالن 1500 متری، در طبقه چهارم و پنجم برج مروارید گوهرشاد، قرار گرفته است. این مجموعه با ارائه انواع مختلفی از بازی‌های مهیج، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند. سالن A این مجموعه با تم اقیانوس، فضایی مهیج و خارق‌العاده را برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است. در این بخش کودکان می‌توانند بازی‌هایی مانند والیبال، بسکتبال، صخره‌نوردی، نینجا کورس، ژیمناستیک و فری‌جامپینگ را امتحان و انرژی خود را تخلیه کنند. سالن B، تم سبز و جنگلی دارد و بازی‌های مهیجی مانند ایربگ، بسکتبال، دوج‌بال، بیلیارد و کیک‌بال و .. برای کودکان و بزرگسالان تدارک دیده شده است. در هر طبقه بخشی به نام بازی‌های VR، وجود دارد که مجهزترین تجهیزات واقعیت مجازی را ارائه می‌دهد.

شهربازی هپی‌لند

اگر به‌دنبال مکانی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) هستید، شهربازی هپی‌لند در مجتمع تجاری آرمیتاژ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مجموعه تفریحی، با 2000 متر مساحت، 50 بازی متنوع و سرگرم‌کننده را با تمامی امکانات و تجهیزات آن در یک مرکز پیشرفته، ارائه می‌دهد. سینما 7 بعدی، ماشین کوبنده، بیلیارد، صخره‌نوردی، بازی ماجراجویان، کشتی، کاروس، قطار، هلی‌کوپتر، سیمولاتور، دارت، فوتبال‌دستی، تیروکمان، انگری‌برد، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس از جمله بازی‌های مهیج و سرگرم‌کننده این شهربازی به‌شمار می‌روند.

باشگاه پینت‌بال ملت

پینت‌بال به‌عنوان چهارمین بازی پرتحرک جهان، یکی از مهیج‌ترین تفریحات مشهد محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. باشگاه ملت مشهد، یکی از اولین و بهترین باشگاه‌های پینت‌بال شناخته می‌شود که امکانات متنوع و فضایی سرسبز را در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید از آموزش خصوصی این مجموعه استفاده کنید. این باشگاه به جلیقه بالستیک ضد ضربه مجهز است و به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به آن آسان است.

کارالند

اگر به‌دنبال مکانی برای تفریح کودکانتان هستید، کارالند می‌تواند بهترین گزینه باشد. این مجموعه اولین مجموعه آموزشی و تفریحی در ایران است که 21 عنوان شغلی را، در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان 3 تا 13 سال، طراحی و اجرا کرده‌اند. شهر مشاغل کارالند در برج تجاری آرمیتاژ گلشن در 2 طبقه و در مساحت 1000 متر، واقع شده است. در این مجموعه انواع مشاغل مختلف مانند پزشکی، دندان‌پزشکی، بانک‌داری، تعلیم رانندگی، سالن آرایش و زیبایی، سوپرمارکت، آتش‌نشانی، آکادمی موسیقی وجود دارد. کارالند، علاوه‌بر موارد مذکور، فضاهای متنوعی مانند سینما، کافه تریا، آتلیه عکاسی و سن برگزاری جشن‌ها را برای تجربه شخصی و تخصصی کودکان، فراهم کرده است. این مکان علاوه‌بر تفریح و سرگرمی کودکان، با هدف آشنایی آن‌ها با مشاغل مختلف در جامعه، طراحی و در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

آشنایی با تفریحات مشهد

با فلای تودی سفری هیجان‌انگیز به مشهد داشته باشید

رزرو بلیط شیراز مشهد از وب‌سایت‌های آنلاین، شما را آسان‌تر و سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند. فلای تودی با ارائه خدمات متنوع و متعدد خود، سفری مهیج را برای شما رقم می‌زند. شما می‌توانید از برای رزرو بلیطتان، از خدمات راهنما سفر این وب‌سایت کمک بگیرید و برای اطلاع از وضعیت آن، از خدمات پیگیری بهره ببرید. فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته، شما را تا پایان سفر همراهی می‌کند؛ در صورت هرگونه مشکل یا دغدغه، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. علاوه‌بر خدمات مذکور، این مجموعه با ارائه تقویم قیمتی و نمودار قیمتی، امکان سفری ارزان و مقرون به‌صرفه را برای شما فراهم می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟