یک پروژه بزرگ با حضور رییس جمهور افتتاح شد


یک پروژه بزرگ با حضور رییس جمهور افتتاح شد

اقتصادنیوز: پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای قم و ۶ شهر این استان روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هم‌زمان با سفر دور دوم رییس جمهور به استان قم و با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه بزرگ فیبر نوری ۴۳۵ هزار نفر از خانواده‌های قمی تحت پوشش قرار گرفتند.

خبر مرتبط
جزئیات برنامه سفر دوم استانی دولت به قم/ واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی

اقتصادنیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان قم ۷ هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین واگذار می شود.

برای اجرای پروژه بزرگ فیبر نوری استان قم افزون بر ۳۴۰ کیلومتر حفاری و دکل گذاری طی ۱۸۰ روز عملیات عمرانی به اجرا درآمده است.

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته بود؛ اجرای ۶۵ کیلومتر فیبر نوری بین‌شهری نیز از ویژگی‌های این طرح ارتباطاتی در استان قم است.

واگذاری هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی، بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در این روز خواهد بود

آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد پنجشنبه بیستم اردیبشهت ماه وارد قم شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده رییس جمهور ساعت ۱۱ امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اجتماع اقشار مختلف مردم این استان سخنرانی خواهد کرد.

دیدار و گفت وگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهمترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات سفر دور نخست سفر از برنامه های آیت الله رییسی در سفر به استان قم است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات