‍ توقیف 35 موتورسیکلت متخلف و مزاحم در مراغه


‍ توقیف 35 موتورسیکلت متخلف و مزاحم در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر افزود: پلیس به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی...

به گزارش رکنا، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر افزود: پلیس به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود، موجبات وحشت و مزاحمت برای شهروندان می‌شوند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف را به اجرا گذاشت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی و راهور در اجرای این طرح تعداد ۳۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف، مزاحم نوامیس، پلاک مخدوش و فاقد پلاک و دستکاری غیرمتعارف با آلودگی صوتی را توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت ماموریت های پلیس قرار داشته و به صورت مستمر اجرا می‌شود، افزود: به خانواده های عزیز توصیه می‌کنیم از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به افراد کم سن و سال و فاقد گواهینامه خودداری کنند و حتما در حین استفاده از موتورسیکلت کلاه ایمنی همراه داشته باشند.


‍ توقیف 35 موتورسیکلت متخلف و مزاحم در مراغه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زندگینامه شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی