قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می شود/ قیمت دلار چند برابر شد؟ دست رئیسی درد نکند!


قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می شود/ قیمت دلار چند برابر شد؟ دست رئیسی درد نکند!

خبر آنلاین در ادامه آورده است ، اخیراً خبری مبنی بر دیدار قالیباف با یکی از مقامات عالی رتبه منتشر شد. عباس امیری‌فر ، فعال سیاسی اصولگرا در توضیح این خبر گفت که قالیباف در این دیدار اظهار...

خبر آنلاین در ادامه آورده است ، اخیراً خبری مبنی بر دیدار قالیباف با یکی از مقامات عالی رتبه منتشر شد. عباس امیری‌فر ، فعال سیاسی اصولگرا در توضیح این خبر گفت که قالیباف در این دیدار اظهار تمایل برای کناره‌گیری کرده اما مقام مذکور در پاسخ به قالیباف می‌گوید که بماند.

امیری‌فر درباره این ادعایی که مطرح کرده می گوید؛«بنده خبری دریافت کردم و اگر کذب بود، حداقل از طرف همان مقام عالی رتبه و یا هواداران قالیباف تکذیب می‌شد، اما هیچ‌کدام صحبتی نکردند. این خبر موثق است و مشاهده می‌کنید که قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می‌شود.»

سوال : آقای امیری‌فر! شما به تازگی مدعی شدید که قالیباف در گفتگو با یکی از مقامات عالی رتبه از اینکه از نمایندگی مجلس کنار برود منصرف شده و در مجلس می‌ماند، آن فرد بلندپایه چه کسی بوده است؟

پاسخ : نمی‌توانم بگویم آن فرد چه کسی است، اما ما طلبه‌ها اصطلاحی داریم که می‌گوییم عاقلان را یک اشاره کافی است یعنی گاهی اوقات به دلیل حیثیت، مرام و شخصیت نمی‌توان نام افراد را گفت، کمااینکه سال ۹۵ بنده خبری نقل کردم و گفتم مقامات عالی رتبه احمدی‌نژاد را بابت حضور در انتخابات ریاست جمهوری منع کردند، بعد از آن به مدت ۱۰ روز مورد هجمه رسانه‌ها قرار گرفتم، اما در نهایت دیدید چه اتفاقی افتاد.

قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می شود

وی افزود : در مورد قضیه قالیباف هم جریان به همین ترتیب است، بنده خبری دریافت کردم و منتشر شد، اگر کذب بود، حداقل از طرف همان مقام عالی رتبه و یا هواداران قالیباف تکذیب می‌شد، اما هیچ‌کدام صحبتی نکردند. این خبر موثق است و ۷ خرداد هم مشاهده می‌کنید که قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می‌شود.

سوال : یعنی فرد بلندپایه که با قالیباف جلسه داشته از طرف دفتر رهبری یا نهاد خاصی یا ...بوده است؟

پاسخ : خیر، دفتر رهبری هیچ وقت موضع‌گیری نمی‌کند اما یکی از مقامات عالی بوده که با قالیباف ملاقات داشته و چنین اتفاقی در ملاقات مذکور افتاده است.

سوال : بر فرض درست بودن خبر مذکور، کلیت این موضوع انصراف قالیباف از مجلس وجهه او را خراب نمی‌کند...

پاسخ : خیر، وقتی بنده هم ۴ سال جایی کار کنم و جوسازی فراوانی علیه من صورت گرفته و شایعات هم زیاد شده باشد، به مقام بالا می‌گویم با توجه به شرایط و اگر شما تایید می‌کنید، بروم جای دیگر خدمت کنم، این فرایند طبیعی است.

البته در این شراطی مقام بالاتر می‌گوید که نمی‌توانم به صورت مستقیم دخالت کنم اما توصیه می‌کنم بروید و مانند گذشته به خدمت خود ادامه دهید. لذا این فرآیند عجیبی نیست بلکه همه سیاسی‌ها و مقامات از آن اطلاع دارند و به وجهه قالیباف هم خدشه‌ای وارد نمی‌شود. چراکه طبیعی است فرد بگوید خسته شدم می‌خواهم سمت دیگری بگیرم اما مقام بالادست به او اجازه نمی‌دهد.

قالیباف رئیس مجلس خواهد شد و ما هم با او همکاری می‌کنیم

سوال : خدشه از این جهت که قالیباف به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شده نه رئیس آن، اینکه در صورت رئیس نشدن استعفا بدهد، به این معنی است که او به دنبال نمایندگی مردم نیست و تنها به دنبال ریاست است.

وی در ادامه اظهار کرد : هنوز مشخص نیست چه کسی رئیس مجلس می‌شود. البته در شرایط فعلی اگر مقامی هم توصیه نکند قالیباف رئیس مجلس می‌شود، امکان دارد نسبت به مجلس یازدهم یک مقدار رأی کمتری داشته باشد اما در هر صورت هیچ اشکالی وجود ندارد که فردی نماینده بوده و بعد استعفا بدهد کما اینکه پیش از این هاشمی رفسنجانی به دلیل اینکه رأیش افتاد و در تهران نفر سی‌ام شد، از نمایندگی استعفا داد.

البته امکان دارد منظور قالیباف از انصراف این بوده که دیگر نمی‌خواهد رئیس باشد، این بستگی به خود او دارد که قطعاً به دلیل اینکه چنین خبری رسانه‌ای شده دفتر رئیس مجلس اطلاع‌رسانی خواهد کرد. در مجموع به نظر بنده قالیباف رئیس مجلس خواهد شد و ما هم با او همکاری می‌کنیم.

سردار حاجی‌زاده گفت قالیباف پدر موشکی واقعی ایران است

امیری فر گفت : در حقیقت قالیباف خیرالموجودین مجلس دوازدهم است و از طرفی سپاه و سردار حاجی‌زاده از قالیباف حمایت کردند، سردار حاجی‌زاده به من گفت قالیباف پدر موشکی واقعی ایران است. در هر صورت قالیباف فرد جهادی و انقلابی است و از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی است و هر جا بوده، موفق بوده است.

در مجلس هم تاکنون رهبری به هیچ نماینده و یا رئیس مجلسی نگفته بود که آن مجلس انقلابی است، اما وقتی ایشان درباره مجلس یازدهم می‌گویند انقلابی است یعنی رئیس مجلس انقلابی است، بنابراین عملکرد رئیس مجلس انقلابی بوده که می‌گویند مجلس انقلابی است.

بهتر است رئیسی دیگر کاندیدا نشود و قالیباف جای او را بگیرد

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه افزود : در مجموع بنده به دلیل شناختی که در نیروی هوایی سپاه در یگان موشکی از قالیباف پیدا کردم او فردی جهادی و انقلابی است البته برخی تندروی ها می‌کنند اما نکته این است که هم بنده اشکالاتی دارم هم قالیباف و نمی‌گویم او صد در صد بی‌عیب است اما میان مسئولینی که به عنوان رئیس مجلس دوازدهم مطرح هستند، قالیباف بهترین گزینه است.

قالیباف در شهرداری بسیار زحمت کشید.او فرد موفقی بوده، بنده از قالیباف پست و مقام نمی‌خواهم و نیاز هم ندارم اما او بهترین فرد در میان افراد موجود است و حتی با توجه به اینکه در حال حاضر ضعف رئیسی مشخص شده، برای اولین بار رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب نشود و به جای او، قالیباف ریاست جمهوری برعهده بگیرد چراکه او موفق‌تر است.

قیمت دلار چند برابر شد دست رئیسی درد نکند

امیری فر افزود : البته رئیسی هم زحمت کشیده اما کفایت می‌کند و همین سال برای او کافی است چراکه همه دولت‌ها در پایان عمر خود قیمت دلار را افزایش می‌دهند اما رئیسی همان سال اول قیمت دلار را چندین برابر کرد، دست رئیسی درد نکند، انشالله موفق باشد و در پایان کار بتواند نقاط ضعف خود را برکنار کند.

سوال : در مورد حضور قالیباف در شهرداری نظر افرادی مانند میرسلیم با نظر شما تفاوت دارد

پاسخ : میرسلیم که نظرات یکسان ندارد، کما اینکه او اوایل انقلاب طرفدار نهضت آزادی بود، سپس به سمت انجمن حجتیه و ... رفت. لذا حرف میرسلیم معتبر نیست، علاوه بر اینکه دوره نمایندگی میرسلیم به پایان رسیده است و بهتر است برود گوشه مسجدی عبادت کند.

به قول معروف برای هر آدم جدیدی که می‌آید یک لذت جدید وجود دارد، لذا آنهایی که مانند بنده پیرمرد شدند باید به خانه بروند استراحت کنند، در مسجد عبادت کنند و اجازه بدهند جوانان وارد میدان شوند، در رأس نظام حکمرانی قرار بگیرند که با روح بهتری کشور اداره شود.

قالیباف رقیب جدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ است

سوال : به ریاست جمهوری قالیباف اشاره کردید، با توجه به ارزیابی‌های شما قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۴ و یا ۱۴۰۸ برنامه‌ای دارد؟

پاسخ : قالیباف در معرض انتخابات قرار دارد و همین الان هم رقیب جدی برای رئیسی است. البته خود رئیسی نه اما هواداران و اطرافیان او نظیر امناء، رائفی‌پور، رسایی و ... برای اینکه می‌خواهند رئیسی مجدداً رئیس جمهور شود، دوست دارند قالیباف رئیس مجلس نشود، اما موفق نمی‌شوند و او با رأی بالا رئیس مجلس دوازدهم است و اگر صبر کنید ۷ خرداد ماه مشاهده می‌کنید که قالیباف رئیس مجلس می‌شود.

با این گرانی و تورم چه کسی به رئیسی رأی می‌دهد؟

سوال :فکر می کنید اگر فضا به سمت قالیباف و رئیسی، برود، این احتمال است که بازهم در نهایت به توافق برسند که قالیباف از رقابت با رئیسی کناره‌گیری کند؟

پاسخ : خیر، موفقیت رئیسی در صورتی است که بتواند قیمت دلار به عقب برگرداند و وارد کانال ۲۰ یا ۳۰ هزار تومان کند، قیمت دلار را ۱۰۰ هزار تومان نرساند، بنزین را گران نکند، می‌تواند در دور دوم ریاست جمهوری رأی بیاورد. اما اگر این شرط محقق نشد خود رئیسی دور دوم ریاست جمهوری نام‌نویسی نمی‌کند و برای اولین‌بار در طول تاریخ رئیس جمهور یک دوره‌ای می‌شود.

به عبارت دیگر با این گرانی و تورم چه کسی به رئیسی رأی می‌دهد؟ طبیعی است که رقیب جدی رئیسی، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.

داماد و همسر رئیسی در امور ریاست جمهوری دخالت می‌کنند

سوال : خود رئیسی هم ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ ثبت‌نام نکند؟

پاسخ : خیر، بهتر است به این صورت گفته نشود، طرفداران رئیسی و افرادی نظیر منصوری که می‌خواهند از او استفاده کنند، طبیعی است تلاش می‌کنند که مجدداً به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. به عبارت دیگر فردی مانند منصوری که معاون اجرایی رئیسی است، حتی زمان احمدی‌نژاد به سختی صلاحیت او به عنوان فرماندار ورامین را قبول می‌کردند، چون یار غار نیلی، داماد رئیسی است، معاون رئیس جمهور می‌شود.

این تضعیف نظام است و این چنین افرادی نباید در رأس معاونت اجرایی رئیس جمهور قرار بگیرند. منصوری می‌تواند بخشدار ورامین شود اما حق ندارد معاون رئیس جمهور شود. اینکه فردی مانند منصوری معاون رئیس جمهور می‌شود به خاطر رفاقتش با مقداد نیلی است.

در حقیقت نیلی به دلیل اینکه داماد رئیسی است در همه امور ریاست جمهوری دخالت می‌کند. زمانی به احمدی‌نژاد ایراد می‌گرفتیم که چرا دنبال مشایی و بقایی است، امروز متأسفانه اطرافیان رئیسی افرادی مانند داماد و همسر رئیسی که در دولت هیچ سمتی ندارند، دخالت می‌کنند.

بنابراین اگر قرار است داماد رئیسی در امور دخالت کند بهتر او مسئول دفتر رئیسی شود، کسی خرده نمی‌گیرد اما بحث اینکه گفته شود این فرد هیچ کاره است ولی در همه امور دخالت می‌کند، جمع شود. همه مردم این انتقاد را به رئیس جمهور دارند، به این معنی که خود رئیسی تصمیم بگیرد و اجازه ندهد دیگران در کار وزارتخانه و جاهای دیگر دخالت کنند.

حضور یار غار احمدی نژاد و چهره نزدیک به مشایی در دولت رئیسی

سوال : منظور شما این است که افراد مذکور در عزل و نصب وزرا دخالت دارند؟

پاسخ : صد در صد. البته امکان دارد مشورت بدهند و رئیسی انتخاب کند اما در عزل نصب مدیران کل، معاونین وزیر، رئیس بانک مرکزی و گماشتن صولت مرتضوی، یار غار احمدی‌نژاد به عنوان وزیر رفاه نقش داشتد، چنانچه مرتضوی با امکاناتی که در بهزیستی و شستا دارد همه پست‌ها و امکانات را به پایداری‌ها داده است.

یا در نمونه دیگری فردی که تا لحظه آخر با مشایی و بقایی بوده، معاون پارلمانی حقوقی وزیر نفت می‌شود، این موارد نشان می‌دهد اگر خود رئیسی تصمیم بگیرد، این مشکلات در انتصابات پیش نمی‌آید. علاوه بر این افرادی خوب وارد دولت می‌شوند نه اینکه افراد انقلابی هم از این نوع انتصابات در دولت هم ناراحت شوند.

فرزین با افراد نزدیک به احمدی‌نژاد ارتباط دارد چرا باید رئیس بانک مرکزی شود؟

سوال : تعداد افراد نزدیک به احمدی‌نژاد به اندازه‌ای در دولت افزایش پیدا کرده، که این گمانه شکل می‌گیرد رئیسی دولت دوم احمدی‌نژاد است .

پاسخ : فرزین دلار ۴۰ هزار تومانی تحویل گرفته اما الان دلار حدود ۶۲ هزار تومان است. فرزین تا لحظه آخر کنار مشایی و بقایی بود کما اینکه فرزین و شمس‌الدین حسینی در بهمن ماه با شخص مشایی دیدار داشتند و مشورت کردند.

فرزین که همین الان هم با افراد نزدیک به احمدی‌نژاد ارتباط دارد چرا باید رئیس بانک مرکزی شود؟ چه کسی بانک مرکزی را مدیریت می‌کند؟ اگر خاندوزی است که او را عوض کنند و فرزین هم تغییر کند که فردی در رأس قرار بگیرد قیمت دلار را به این اندازه نرساند و مردم را اذیت نکند.

آنها که از احمدی نژاد اعلام برائت نکردند در دولت رئیسی حضور دارند

سوال : نفوذ شخص احمدی‌نژاد در دولت رئیسی واقعیت دارد؟

پاسخ : بله، مشخص است کما اینکه آشتیانی تا لحظه آخر با مشایی بود الان مدیر عامل دخانیات شده، امیدی شهرکی، صولت مرتضوی، اوجی و... همگی وزرا و مدیران احمدی‌نژاد بودند، هنوز هم با او ارتباط دارند و هیچ وقت هم اعلام برائت نکردند، تنها کسی که اعلام برائت از احمدی‌نژاد کرده بنده بودم اما هیچ کدام از افراد مذکور اعلام برائت از احمدی‌نژاد نکردند و امیدوار هستند که او بیاید.

سوال : حسینی معاون سابق پارلمانی دولت رئیسی با احمدی‌نژاد ارتباط دارد یا خیر؟

پاسخ : بله، حسینی وزیر ارشاد احمدی‌نژاد بود اما تاکنون اعلام برائت از احمدی‌نژاد کرده است؟ بهتر است تکلیف را روشن کنند و طی مصاحبه و خبری بگوید که با احمدی‌نژاد ارتباط دارد یا خیر.


قالیباف با رأی بالا رئیس مجلس می شود/ قیمت دلار چند برابر شد؟ دست رئیسی درد نکند!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم