کوروت ینکو با 1000 اسب بخار قدرت رونمایی شد


کوروت ینکو با 1000 اسب بخار قدرت رونمایی شد

تنها ۱۰ دستگاه از این استینگری قدرتمند تولید خواهد شد. مجموعه «Specialty Vehicle Engineering» دوباره و پس از کار روی کوروت C7، تصمیم گرفته تا کوروت C8 را هم تقویت کند و از آن، خودروی قدرتمندتری بسازد. این کوپه تازه که ینکو SC نام گرفته است...

تنها ۱۰ دستگاه از این استینگری قدرتمند تولید خواهد شد.

مجموعه «Specialty Vehicle Engineering» دوباره و پس از کار روی کوروت C7، تصمیم گرفته تا کوروت C8 را هم تقویت کند و از آن، خودروی قدرتمندتری بسازد. این کوپه تازه که ینکو SC نام گرفته است با تکیه بر موتور ۶.۲ لیتری تویین توربو V8 LT2 خود به توان تولید ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت دست پیدا کرده است.

از جمله بهبودهای فنی بخش پیشرانه ینکو SC می‌توان به توربوشارژرهای آب‌خنک ۵۸ میلی‌متری، میل‌لنگ تمام فولادی آهنگری شده، شاون پیستون فورج‌کاری شده، میل بادامک اختصاصی، ورودی منیفولد سفارشی، سرسیلندرهای جریان‌بالای CNCکاری شده، پوشش اختصاصی سوپاپ، سیستم سوخت ارتقایافته و تنظیمات ECU سفارشی اشاره کرد که باعث شده موتور LT2 بیش‌ازپیش قدرتمند شود. هزار اسب بخار قدرت پیشرانه یادشده ازطریق یک جعبه‌دنده ۸ سرعتی خودکار دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مجموعه سازنده تنها به بهبودهای فنی بسنده نکرده و با ایجاد تغییرات کوچک در ظاهر بیرونی و کابین ینکو SC، تلاش کرده تا آن را از سایر نمونه‌های موجود در بازار متمایز کند. بالشتک سر و موکت کف هر دو میزبان لوگوی «SYC» شده‌اند تا به راننده ان یادآوری کنند با چه خودروی قدرتمندی طرف است. خوشبختانه SVE این خودرو را در دو نمونه کوپه و کانورتیبل و تمام رنگ‌های کارخانه که شامل ۹ انتخاب رنگ، گرافیک بدنه SYV و آپشن‌های فیبرکربنی می‌شود، عرضه می‌کند.

بدنه بیرونی تغییر خاصی را به‌خود ندیده و تنها از طرح بدنه یکنو/ SC به رنگ‌هایی متنوع و رینگ‌های تازه سود می‌برد که با همراهی اسپویلر جدید SVE، کوروت را اسپرت‌تر از همیشه جلوه می‌دهد. کالیپرهای ترمز این خودرو به‌صورت استاندارد با رنگ قرمز و نشان ینکو عرضه می‌شوند اما خریدار درصورت تمایل می‌تواند رنگ آن را با بدنه یکی کند. مجموعه SVE انتخاب مشتریانش را با عرضه دو سراگزوز نقره‌ای و سیاه‌رنگ و سه نوع رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی (به‌ترتیب برای جلو و عقب) بیشتر کرده است.

تنها ۱۰ دستگاه ینکو SC تولید خواهد شد که همه آن‌ها بر پایه کوروت استینگری ۲۰۲۴ توسعه خواهند یافت. سازنده برنامه دارد درصورت فروش موفق، تولیدات خود را به ۵۰ دستگاه در سال ۲۰۲۵ افزایش دهد. پکیج SVE برای هر دستگاه کوروت ۹۹,۹۹۵ دلار قیمت دارد و شامل خود خودرو نمی‌شود. خریداران مجبور هستند مبلغ کوروت را هم به این هزینه اضافه کنند. نظر شما درباره SVE ینکو SC چیست؟


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم