دیوید بکهام در فکر طلاق دادن ویکتوریا بکهام!


دیوید بکهام در فکر طلاق دادن ویکتوریا بکهام!

دیوید بکهام پس از 27 سال ازدواج با ویکتوریا بکهام حقایقی عجیب از زندگی مشترکشان فاش کرده!

وقت صبح-دیوید بکهام، فوتبالیست مشهور، حقایقی عجیب و غیرمنتظره از ازدواج عاشقانه خود با ویکتوریا بکهام را فاش کرده!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیوید بکهام صراحتاً اعتراف کرده است که او و همسرش ویکتوریا نمی‌دانند چگونه توانسته‌اند به مدت 27 سال با وجود چالش‌های متعدد کنار هم بمانند.

ستاره 49 ساله فوتبال فاش کرده است که این زوج به تازگی و هنگام تماشای مجموعه مستند اخیر از زندگی خود متوجه حقایق شده‌اند.

دیوید و ویکتوریا به سالگرد ازدواج خود در ماه ژوئیه نزدیک می‌شوند. دیوید بکهام به تازگی فاش کرد: «این یکی از چیزهایی است که من و ویکتوریا، احتمالاً هر دو در مورد آن احساساتی می‌شویم. نمی‌دانم 27 سال گذشته را چگونه گذرانده‌ایم اما این کار را کردیم و خانواده‌ای شگفت‌انگیز، تجارتی شگفت‌انگیز داریم و خوشحالیم.»

او ادامه داد: «البته وقتی با کسی برای این مدت زمان طولانی زندگی کنید البته فراز و نشیب‌های خود را هم دارید، همه این را می‌دانند اما در پایان روز ما خوش شانس بودیم زیرا همدیگر را داشتیم.»

او در پایان گفت: «ما زمانیکه ۲۱ و ۲۲ ساله بودیم که با هم آشنا شدیم. زمانی که 23 و 24 ساله بودیم ازدواج کردیم و در 23 سالگی اولین پسرمان را به دنیا آوردیم. بنابراین به محض اینکه بروکلین، اولین پسرمان به دنیا آوردیم، لایه دیگری به خانواده اضافه شد و پس از آن مسئولیت‌هایی بر عهده پسرمان بود.»

دیوید بکهام حتی اعتراف کرد در زمان‌هایی از زندگی تو به فکر طلاق از ویکتوریا افتاده بود اما به سرعت منصرف می‌شد!

منبع: www.thenews.com.pk


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازیگر زن سریال شربت زغال اخته: عاشق خانه داری ام!