خرافاتی بودن رونالدو دلیل اصلی موفقیتش است!


خرافاتی بودن  رونالدو  دلیل اصلی موفقیتش است!

کریستیانو رونالدو بازیکن النصر وقتی مریض می‌شود چه کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهد؟!

وقت صبح-کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان به چندین خرافات عجیب و غریب اعتقاد دارد!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال مشهور، ستاره‌ای است که در درون زمین فوتبال و همچنین بیرون تاثیر بسیار زیادی بر جهان دارد. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال در دنیای فوتبال فعالیت کرده است را بسیار مورد توجه است.

انتقال او به باشگاه النصر عربستان سعودی نشان داد که این بازیکن پرتغالی غیرقابل توقف است، زیرا او در 59 بازی 52 گل به ثمر رسانده است که یکی از بالاترین تعداد گل‌های جهان است.

وسواس او در مورد کارش بسیار مشهور است و او از زمان جوانی تا کنون بیشتر ساعات روز را در حال تمرین بوده است.

پاتریس اورا، هم تیمی سابق رونالدو، در مصاحبه‌ای فاش کرد که او یک بار پس از پایان تمرینات برای شام به خانه رونالدو رفت اما آنجا نیز مجبور به تمرین و ورزش شد!!

این بازیکن پرتغالی همچنین به چندین خرافات عجیب مانند سیاه کردن ناخن‌هایش در هنگام بیماری معروف است.

یکی دیگر از عادت‌های رونالدو که شاید ندانید این است که این بازیکن همیشه اول با پای راست وارد زمین می‌شود!! این عادت رونالدو به دلیل سنت دیرینه در کشور پرتغال است که وارد شدن به یک مکان با پای راست را نشانه خوش شانش شدن و موفقیت می‌داند.

به همین ترتیب عادات قابل توجه دیگری نیز دارد، مانند همیشه ایستادن در یک موقعیت در طول عکس‌های تیمی. رونالدو همیشه روی نوک انگشتانش می‌ایستد. موقعیت این بازیکن 39 ساله در ضربات آزاد نیز ویژگی منحصر به فرد خود را است.

منبع: www.thenews.com.pk


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی و شیک بودن اوزگه یاگیز در عین سادگی!