اولین قاب از بینی شکسته میلاد در تاریکی! (عکس)


اولین قاب از بینی شکسته میلاد در تاریکی! (عکس)

میلاد زکی‌پور همچنان به دلیل مصدومیت از مسابقات و تمرینات سپاهان دور شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، در ثانیه‌های پایانی مصاف سپاهان و استقلال خوزستان بود که میلاد زکی‌پور برای زدن ضربه سر همراه با عثمان اندونگ مدافع میانی تیم حریف به هوا بلند شد و به خوبی موفق شد جلوتر از بازیکن حریف به توپ ضربه بزند. ضربه میلاد اما راهی به چهارچوب پیدا نکرد و در اوج بدشانسی با قدرت زیادی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

این ضربه سر اما هزینه و درد زیادی برای زکی‌پور به همراه داشت و بینی او در برخورد با مدافع حریف شکسته شد. زکی‌پور به همین دلیل مصاف با مس در رفسنجان را از دست داد و در شرایطی که گفته می‌شد به بازی ملوان می‌رسد در این مسابقه هم شرایط بازی پیدا نکرده بود.

2023906

انتشار عکسی از زکی‌پور از دورهمی شنبه شب بازیکنان و کادر فنی سپاهان برای تماشای یک فیلم سینمایی نشان می‌دهد میلاد اصلا وضعیت مناسبی ندارد و بعید به نظر می‌رسد در مصاف با هوادار هم شانسی برای بازگشت به فهرست تیم داشته باشد.

پزشکان سپاهان درصددند که با استفاده از یک ماسک شرایط را برای بازگشت سریع‌تر مدافع چپ تیم که ستاره و مهره انکارنشدنی سپاهان در دو فصل گذشته بوده مهیا کنند، تا در بازی‌های مهم پیش رو نظیر نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر در دسترس باشد.

مورایس برای پر کردن جای خالی میلاد زکی‌پور در دو بازی گذشته مقابل مس رفسنجان و ملوان حسابی به دردسر افتاده و امیدوار است هر چه زودتر مهره تعیین کننده‌اش را برای هماهنگی بیشتر خطوط سه گانه تیمش در اختیار داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار خیره کننده پرسپولیس در خانه رقبا