هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero


هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero

به تازگی این فرصت برای دست‌اندرکاران مجله اتواکسپرس فراهم شده که در صندلی سرنشین محصول جدید جگوار یعنی E-Type Zero قرار بگیرند. این تنها بررسی کوتاهی بوده زیرا جگوار لندروور هنوز هم مشتاق است تأکید نماید این پروژه در حال تکامل بوده و در آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. یک موضوع کاملاً... نوشته هم‌قدم شدن با پروتوتایپ...

به تازگی این فرصت برای دست‌اندرکاران مجله اتواکسپرس فراهم شده که در صندلی سرنشین محصول جدید جگوار یعنی E-Type Zero قرار بگیرند. این تنها بررسی کوتاهی بوده زیرا جگوار لندروور هنوز هم مشتاق است تأکید نماید این پروژه در حال تکامل بوده و در آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
یک موضوع کاملاً سورئال در این باره وجود دارد زیرا فرمی نمادین به‌صورت کاملاً ساکت به حرکت درآمده ولی ورود به داخل کابین اوضاع را به کلی دگرگون می‌کند. نشان‌دهنده‌های دیجیتال خودرو که از نسخه اصیل E-Type الهام گرفته‌اند کاملاً بازی را تغییر یافته نشان می‌دهد.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
باید منتظر بمانیم و ببینیم که مصرف‌کنندگان تا چه اندازه از این سطح مدرن سازی در E-Type اصلی استقبال خواهند کرد؛ اما برای الآن باید بگوییم فضای بسیار زیادی در داخل کابین نسخه پیش‌تولیدی وجود داشته و مشتریان مجبور نیستند که نشان‌دهنده‌های دیجیتال نشان داده شده در این مقاله را انتخاب کنند.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
در زمان حرکت فشار سریع پای مدیر فنی بخش کلاسیک جگوار لندروور روی پدال گاز شمه‌ای از ظرفیت قوای محرکه خودرو را نشان می‌دهد هرچند بخش اعظم پرفورمنس این نسخه پیش‌تولیدی هم‌اکنون قفل شده است. ما باید برای بررسی کامل E-Type Zero مدت نسبتاً زیادی را منتظر بمانیم اما در سرعت‌های پایین خواهید فهمید که سواری آن قطعاً مشابه خودرویی مدرن نیست. خودرو دایو و به عقب پرتاب شدن‌های زیادی داشته و سیستم تعلیق نیز سفت است.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
مدیر شرکت می‌گوید علیرغم سخت بودن ساخت قوای محرکه الکتریکی برای قرار دادن در شاسی دست‌نخورده، بزرگ‌ترین چالش برای بخش کلاسیک شرکت در زمان طراحی و مهندسی بحث‌های قانونی بوده است. ازآنجایی‌که بخش کلاسیک جگوار لندروور شاخه‌ای از یک کارخانه انبوه‌ساز است بنابراین این خودرو باید از عهده پاس کردن قوانین سخت‌تری نسبت به دیگر شرکت‌ها برآید.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
بخش کلاسیک جگوار لندروور فکر می‌کند E-Type Zero با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان علاقه‌مند به خرید یک جگوار کلاسیک روبرو خواهد شد؛ اما شاید این خودرو یک پروژه کاملاً عجیب برای بخشی باشد که قبلاً با محصولات کاملاً متفاوتی شناخته شده است ولی بخش کلاسیک جگوار لندروور این را می‌داند که کانسپتی جدید همانند این خودرو طیف مشتریان کاملاً جدیدی را به سوی خود خواهد کشاند.

هم‌قدم شدن با پروتوتایپ جگوار E-Type Zero
شکی وجود ندارد که جگوار E-Type Zero یک پروژه چشمگیر بوده و تکنولوژی بکار رفته در آن باعث جلب توجه مشتریان جدیدی خواهد شد. البته مشتریان باید یاد بگیرند همراه این خودرو زندگی کنند. اعداد پرفورمنس گفته شده درباره E-Type Zero احساس‌برانگیز هستند اما باید زمان زیادی را پشت فرمان خودرو بگذرانیم تا قضاوت کامل و صحیحی درباره اینکه آیا ساخت یک خودروی کلاسیک با قوای محرکه کاملاً الکتریکی ایده خوبی است یا خیر داشته باشیم.

منبع: autoexpress


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم