تویوتا با تیونینگ بی نظیر آر تیونید و 600 اسب بخار قدرت | فیلم


قدمت تویوتا در حدود 80 سال است و امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا از نظر تعداد تولید شناخته می‌شود. این گروه عظیم صنعتی، ظرفیت عرضه‌ای نزدیک به 17 میلیون دستگاه در سال دارد و تقریبا در هر کلاس بدنه، محصولی مطرح در سطح جهانی تولید می‌کند. آمار خیره‌کننده‌ی تویوتا، جای شکی باقی نمی‌گذارد که هر مدلی از این برند، شایسته‌ی بررسی است و باید...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تویوتا با تیونینگ بی نظیر آر تیونید و 600 اسب بخار قدرت | فیلم

خودرو مفهومی تویوتا سی اچ آر معرفی شد | فیلم...

تویوتا با تیونینگ بی نظیر آر تیونید و 600 اسب بخار قدرت | فیلم

قدرت فوق العاده تویوتا ۴ رانر در آفرود | فیل...

تویوتا با تیونینگ بی نظیر آر تیونید و 600 اسب بخار قدرت | فیلم

لذت آفرود در طبیعت با خودروی تویوتا 4 رانر |...

قدمت تویوتا در حدود ۸۰ سال است و امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا از نظر تعداد تولید شناخته می‌شود. این گروه عظیم صنعتی، ظرفیت عرضه‌ای نزدیک به ۱۷ میلیون دستگاه در سال دارد و تقریبا در هر کلاس بدنه، محصولی مطرح در سطح جهانی تولید می‌کند. آمار خیره‌کننده‌ی تویوتا، جای شکی باقی نمی‌گذارد که هر مدلی از این برند، شایسته‌ی بررسی است و باید به‌عنوان رقیبی برای دیگر خودروهای دنیا، مورد توجه قرار گیرد.سابقه‌ی تویوتا در ساخت شاسی‌بلند، از لندکروزر آغاز می‌شود. درحالی‌که نسل اول این خودرو الهام‌گرفته از جیپ آمریکا به حساب می‌آمد، امروزه محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول دنیا در کلاس شاسی‌بلندهای فول‌سایز است. با گذشت نزدیک به ۶۵ سال از عرضه‌ی نخستین لندکروزر، گروه خودروهای شاسی‌بلند، کراس‌اوور و پیکاپ تویوتا شامل ۹ مدل می‌شود که جدیدترین آن‌ها، C-HR نام دارد.

تویوتا با تیونینگ بی نظیر آر تیونید و 600 اسب بخار قدرت | فیلم

تویوتا | تگ

نمونه‌ی نهائی C-HR، مشابه طرح مفهومی سایون C-HR است که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۵ معرفی شد و حالا با انحلال برند سایون، به نام شرکت مادر تولید می‌شود. در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶، هیاهوی زیادی به هنگام رونمایی نسخه‌ی نهائی این خودرو شکل گرفت که حتی مدیران تویوتا را شگفت‌زده کرد.کراس‌اوورهای کوچک، جذابیت زیادی در دنیا دارند و غیبت تویوتا در این کلاس بدنه، انتظارها از این برند را افزایش داد تا سرانجام، تولید C-HR در سال ۲۰۱۷ قطعی شود. نام این خودرو، مخفف عبارت Coupe High-Rider است که می‌تواند شاسی‌بلند کوپه ترجمه شود؛ هرچند با توجه به حضور این محصول در کلاس C از نظر سایز بدنه، می‌توان کد C-HR را به شیوه‌ای دیگر معنی کرد.تویوتا سرمایه‌گذاری سنگینی بر پروژه‌ی C-HR داشته است تا همزمان در سه‌ کارخانه‌ی بزرگ این برند در ژاپن، تایلند و ترکیه تولید شود. این خودرو با توجه به حضور گسترده در کشورهای مختلف، با تجهیزات فنی و سطح آپشن‌های متفاوت تولید می‌شود؛ اما با توجه به سیاست بازاریابی تویوتا، تنوع بالایی در نسخه‌های عرضه شده به هر کشور نخواهد داشت.

(۷)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ تویوتا, تویوتا سی اچ آر, تویوتا موتورز, خودروی تویوتا

7
بازدیدها
0

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!