با استارت‌آپ‌ها از پرداخت هزینه‌های هنگفت لاغری در امان بمانید


با استارت‌آپ‌ها از پرداخت هزینه‌های هنگفت لاغری در امان بمانید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در آن می‌توانید به تناسب اندام مورد علاقه خود برسید.

با استارت‌آپ‌ها از پرداخت هزینه‌های هنگفت لاغری در امان بمانیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصو‌لاتی بپردازد که این شرکت‌ها تولید کردند.

تناسب اندام و ورزش کردن از مهمترین اقداماتی است که یک فرد باید در طول زندگی خود انجام دهد اما گاهی به دلیل فقدان مشاوره‌های تخصصی افراد نمی‌توانند ورزش‌های متناسب انجام دهند و به خود صدمه می‌زنند اما یکی از استارت‌آپ‌ها این مشکل را برطرف می‌کند.

انتخاب مربی خصوصی در استارت آپ ورزشی

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در آن می‌تـ‌وانید خدمات ورزشی خود را انتخاب کنید و متناسب با آن خدمات، مربیان به شما ورزش‌های لازم را معرفی ‌می‌کنند، همچنین هر روز با ارسال پیامی به شما از وضعیت ورزشی‌تان آگاه می‌شوند و هر گونه کم کاری را مورد توبیخ قرار می‌دهند.

در این استارت‌آپ شما می‌توانید تیم ورزشی خود را انتخاب کنید و با مربی به تناسب اندام و سلامت برسید در این سایت مربی ورزشی،‌ متخصص تغذیه و برنامه‌ریز دقیق وجود دارد که با انجام هر یک از برنامه‌های ورزشی که از مربی خود دریافت می‌کنید و با زمان بندی دقیق می‌توانید به تناسب اندام برسید همچنین از برخی از امکانات رایگان و ارزان این استارت‌آپ هم بهره ببرید.

ارائه برنامه غذایی متناسب با ویژگی‌های جسمانی

این سایت بافرمول‌های کاملا علمی و پزشکی برنامه‌ای متناسب با بیماری و محدودیت‌های غذایی شما تهیه می‌کند و تمامی فعالیت‌ها شما را ثبت و کنترل می‌کند.

این تیم ورزشی با هدف پاسخ دادن به نیازهای ورزشی و سلامت افراد تشکیل شده‌اند و با بررسی بدن هر شخص و متابولیسم آن برنامه‌های ورزشی را به ورزشکاران و هر یک از افراد می‌دهند.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بارداری دوقلو هفته به هفته: علائم، خطرات و نحوه زایمان