تاکید استاندار گیلان بر ضرورت توجه به مهارت‌آموزی کاربردی


تاکید استاندار گیلان بر ضرورت توجه به مهارت‌آموزی کاربردی

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز شاهد سیل عظیمی از جمعیت بیکار اما فاقد مهارت در جامعه هستیم، بر ضرورت توجه به امر مهارت‌آموزی کاربردی تاکید کرد و افزود: کیفیت بخشی به امر آموزش باید سرلوحه مراکز آموزشی قرار...

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز شاهد سیل عظیمی از جمعیت بیکار اما فاقد مهارت در جامعه هستیم، بر ضرورت توجه به امر مهارت‌آموزی کاربردی تاکید کرد و افزود: کیفیت بخشی به امر آموزش باید سرلوحه مراکز آموزشی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز جلسه کارگروه پژوهش استان گیلان به ریاست مصطفی سالاری برگزار شد.

در این نشست که در آستانه فرا رسیدن هفته پژوهش و بررسی ابعاد جشنواره استانی پژوهش برگزار شد، دکتر سالاری با بیان اینکه توسعه پایدار با ساختارهای علمی و پژوهشی جامعه رابطه‌ای تنگاتنگ دارد،اظهار داشت: از خلال یافته‌ها و نظریات به دست آمده می توان تحقق اهداف ملی را دنبال کرد.

وی بر لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و تمرکز بر بهره‌ برداری اصولی آن در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و نیازمندی های استان باید تلاش شود تا رویکردهای پژوهشی به سمت و سوی فعال سازی یا بهره‌وری داشته‌ها سوق داده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش مهارتی آنچنان که لازم است به مقوله آموزش جوانان توجه نشده و تنها در بحث تئوریک شاهد رشد و تعالی هستیم.

سالاری آموزش و پژوهش را دو موضوع پراهمیت خواند که با کارآفرینی ارتباط مستقیم دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز شاهد سیل عظیمی از جمعیت بیکار اما فاقد مهارت در جامعه هستیم، بر ضرورت توجه به امر مهارت‌آموزی کاربردی تاکید کرد و افزود: کیفیت بخشی به امر آموزش باید سرلوحه مراکز آموزشی قرار گیرد.

وی برگزاری جشنواره پژوهش را نیازمند هدفگذاری صحیح خواند و تصریح کرد: هدف جشنواره ها نباید صرفا تقدیر و پایان یک کوشش تلقی شود، بلکه گرفتن نتیجه موثر و بازخورد مثبت یک امر اساسی است.

سالاری با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر صرفه جویی،خواستار کاهش هزینه های اضافی در برگزاری جشنواره ها و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود شد.

انتهای پیام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ازدواج مجدد پژمان بازغی قطعی شد + فیلم عکس های عروس زیبا کنار نفس بازغی