نیسان موتورز اعلام کرد که بالغ بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی تولیدی خود را در ژاپن به علت سهلانگاری در بازرسیهای نهایی محصولات در کارخانه فراخوان داده است.
به گزارش تجارتنیوز، مدتهاست فراخوان شرکتهای خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان بعلت مشکلات و نقصهای فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر نیسان موتورز، جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان دادهاند تا به بررسی و چک آنها بپردازند.
نام شرکت خودروسازی نیسان موتورز یکی از آن خودروسازانی است که در چندماه اخیر تحتتاثیر تعداد دفعات فراخوان و همچنین رسوایی مالی یکی از گروههای خودروسازی زیرمجموعه آن، رنو نیسان آلیانس بیش از پیش بر سر زبانها افتاده است.
حالا به تازگی نیسان موتورز خطاب به دارندگان و صاحبان خودروهای تولید شده خود اعلام کرده است که بهعلت کمکاری و سهلانگاری در بازرسیهای نهایی محصولات خود از آنها درخواست کرده است تا خودروهای خود را به نزدیکترین نمایندگی مجاز و رسمی این شرکت برده و با مراجعه به آن، متخصصان و مهندسان فعال در این نمایندگیها مشکلات و نقصهای احتمالی موجود در سیستم ترمز، فرمان خودرو و سرعت سنج را برطرف کنند.
رویترز نوشت از اکتبر سال گذشته میلادی، میتوان گفت که نیسان موتورز بالغ بر یک میلیون دستگاه خودروی تولیدی خود را به علت بازرسیهای ناقص نهایی در کارخانه فراخوان داده است.
منبع: ایسنا