نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است


نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

گردهمایی سراسری معاونین و تحویلداران شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور مدیراستان، معاونین و تحویلداران شعب برگزار شد. نوشته نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری با ارج نهادن زحمات کلیه عزیزان مراتب تقدیر تشکر از سوی مقام محترم مدیریت عامل بانک در همایش روسای شعب سراسر کشور را ابلاغ و با تشریح مفاد همایش در خصوص تلاش‌های چند ماه گذشته و همت صورت گرفته نکاتی را ِیادآور و کار تیمی را ارزشمند عنوان و ایجاد هماهنگی جهت تحقق اهداف را بیش از پیش مهم و یکی از اصول پیشبرد آن برشمرد و گفت: باید به درستی در مسیر مشخص شده گام برداشته و زمینه لازم جهت موفقیت بانک را در دستیابی به چشم انداز ها را هموار نمود.

وی در ادامه با اشاره به موانع پیش رو، فرصت‌ها و تهدیدها ایراد سخن نمود و با حساس دانستن شرایط کنونی، رشد صورت گرفته را لازم ولی کافی ندانست و وجود نیروی انسانی قوی در استان را عامل اصلی و تاثیرگذار در رشد و جذب منابع عنوان و از همه همکاران خواست با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده فرد فرد همکاران گذاشته شده در حد انتظارات مدیران و سهامداران و اولیای گرامی بانک حرکت و به آرمان‌های بانک دست یابند.

مدیر منطقه‌ای بانک ایران زمین ضمن تشریح زمینه‌های فعالیت بانک در بخش‌های متنوع و مختلف افزود: برای تثبیت و تقویت بنیه‌های مورد نیاز بانک باید تلاش مضاعفی با چاشنی کار مقرون به صرفه و به عنوان یک بنگاه اقتصادی به اصل انتفاع و حصول آن جهت تداوم فعالیت نگاه متفاوتی ترسیم داشت.

سبزواری اظهار کرد: اهداف جدیدی تا پایان سال به شعب ابلاغ شده لیکن شروطی بر این مهم از قبیل تعیین مبلغ ریالی، رشد حداقل ده درصدی نسبت به منابع آذ ماه و تحقق ۱۵۰درصدی هدف آذرماه، تا پایان سال موثر بوده و رسیدن به این امر اساسی را در سایه برنامه‌ریزی، هم اندیشی و همت والا در جهت دستیابی به اهداف ضروری دانست.

همچنین در ادامه به تشریح رهنمودهای مدیرعامل پرداخت و ایام حساس پیش رو را بسیار مهم عنوان و تلاش در جهت دستیابی به شعب ۱۰۰۰ میلیاردی را از ضروریات دست یافتنی عنوان و افزود: با توجه به تدابیر صورت گرفته انتصاباتی در راستای ارزش آفرینی و زمینه سازی رشد جوانان فراهم شد، لیکن انتظار می‌رود با همت و کوشش شبانه‌روزی در ایام باقی مانده تا پایان سال و دستیابی به اهداف ابلاغی پاسخ مناسبی به اعتماد مدیران بانک داده شود.

وی همچنین تجهیز منابع ارزان قیمت را در راستای جهش بانک مهم و تعیین‌کننده برشمرد و افزود: باید همکاران رویکرد بانک را پیگیری کرده و اشراف به آن داشته و استراتژی را شناخته و برای تحقق آن زمان صرف گردد و در این زمینه آموزش لازم نیز مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان ضرورت اهمیت ویژه به مبحث مطالبات غیرجاری بانک و راهکارهای جلوگیری از ایجاد مانده در سرفصل‌های مطالباتی دقت معاونین در این زمینه را راهگشا خواند و گفت: ما به عنوان آینه تمام نمای بانک باید با آراستگی ظاهر و رعایت نظم و انضباط فردی و اجتماعی متمایز عمل کرده و برخورد خوب با مشتری را نمونه تاثیرگذار در اذهان مراجعه کنندگان و بهترین ابزار موثر تبلیغاتی دانست.

سبزواری در بخش دوم سخنان خود با تشریح بیانات معاونین عملیات بانکی، بانکداری مدرن و مدیریت امور شعب استان‌ها، تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیه بانکها با توجه به پیشینه بنگاه های اقتصادی برشمرد و سرمایه انسانی خوب و متعهد را یک سرمایه بی بدیل برای سازمان دانست، و با تاکید بر لزوم تغییر در بانکداری الکترونیک، آگاهی همکاران در زمینه‌های مختلف بانکداری دیجیتال را تعیین کننده و راه‌های رسیدن به این مهم را ارائه سرویس‌های مناسب و استفاده از تکنولوژی برتر و راهکار برون رفت از عقب افتادگی وجبران آن را توجه به زیر ساخت‌ها بیان نمود.

وی با اشاره به ضرورت دستیابی به اهداف چشم انداز ۱۴۰۰، کسب سهم درصد بیشتر و فراوانی حضور در بانکداری مجازی را زمینه‌ساز شکوفایی بانکداری دیجیتال و فراهم‌سازی زمینه سرمایه‌گذاری دانست و ارائه پیشنهاد در راستای تامین سرویس‌های الکترونیک مورد نظر مشتریان را بسیار کارگشا و اثرگذار عنوان کرد.

مدیر استان عنوان کرد: استفاده از بلوغ و نبوغ فکری همکاران و همچنین اشراف کامل در زمینه‌های اطلاعات بانکداری الکترونیک و اطلاع از نحوه عملکرد بانک‌های رقیب جهت بروزرسانی و تنوع در ارائه خدمات را با توجه حضور۹۷ درصدی مشتریان و ۳ درصدی استفاده کنندگان خدمات الکترونیک بسیارحائز اهمیت و راز ماندگاری، حفظ ارزش‌ها و دستیابی به اهداف را در تلاش همگان دانست.

سبزواری ضمن تشریح عملکرد شعب در حوزه های مختلف عملیات بانکی ثبات قدم، پیگیری مستمر، خودباوری و ایمان به اهداف را لازمه موفقیت دانست.

در پایان ضمن برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از زحمات آقایان کفعمی، مشتاقیان و پارسی همکاران بازنشسته جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداخته و از طرف استان جمع‌بندی لازم صورت گرفت.


نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

متن زیبا برای شب یلدا با جملات بسیار زیبا و دلنشین