به رغم پایان یافتن مرحله دوم توزیع سبد های حمایتی که قرار بود در سه مرحله بین مشمولان این طرح توزیع شود، هنوز افراد و اقشار واجدشرایطی هستند که موفق به دریافت این امکان نشده اند...

یکم آبان ماه امسال و در زمانی که انوشیروان محسنی بند پی هنوز بر کرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکیه داشت، خبر توزیع سبد حمایتی را در سه مرحله اعلام کرد. قرار بود سبد حمایتی در سه مرحله به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در بین اقشار شناسایی شده توسط سازمان تامین اجتماعی ، توزیع شود.

اما به رغم پایان یافتن توزیع مرحله دوم سبد کالا، نه تنها طرح مذکور موجب ایجاد شکایات و سوءتفاهماتی در بین اقشار مختلف مردم شده، بلکه افراد واجد شرایط دریافت این طرح نیز امکان برقراری تماس با سامانه ها و شماره های اعلام شده ای که از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت پیگیری و ثبت شکایت اعلام شده بود را ندارند.

در بررسی چند شکایت که به تحریریه خبرگزاری موج ارسال شده بود، خبرنگار موج در تماس با مسئولان سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار به این دریافت رسید که خطاب به شکات و افرادی که در دریافت بسته های مذکور به مشکل بر خورده اند، عرضه می دارد.
نخستین مورد آنکه هنوز مرحله سوم این طرح به انجام نرسیده است. چه بسا بسیاری از افرادی که به رغم دارا بودن شرایط دریافت سبدکالای یاد شده هنوز موفق به دریافت نشده اند، منتظر توزیع مرحله این طرح بمانند.

مورد بعد آنکه به رغم انعکاس چند باره راه های ارتباطی مبنی بر ثبت شکایت و پی گیری دریافت این سبد ها در خبر گزاری موج، مجدداً به آگاهی می رساند که طبق گفته مسئولان ذیربط، بیمه شدگان شاکی در روزهای آتی می توانند با شماره تلفن1420 و یا کد دستوری #۴*۴* که به منظور ثبت شکواییه های هموطنان و پیگیری این منظور پیش بینی و راه اندازی شده، تماس حاصل نمایند. چرا که بنا به اذعان مسئولان توزیع طرح یاد شده ، این روزها به واسطه ترافیک سنگین تماسها، این دو کانال ارتباطی اشغال و از دسترس خارج شده است .لذا این افراد با صبر و شکیبایی در روزهای آینده با راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است که خبرگزاری موج اخبار مربوطه را تا پایان توزیع مرحله سوم سبد کالا، پی گیری و به روز خواهد کرد.