راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 بررسی شد
نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 امروز در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک در نشست مذکور که با حضور مدیران امور، روسای ادارات امور و شعب مستقل برگزار شد، با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات پیشتاز نظام بانکی است، گفت: در دومین رویداد ملی شو در سال گذشته، شاهد اتفاقات خوب و رونمایی از محصولات جدیدی از جمله اپلیکیشن ۶۰ با قابلیت ارایه رمز یکبار مصرف بودیم. این در حالی است که سایر بانکها پس از الزام بانک مرکزی به استفاده از رمزهای پویا به تکاپو افتاده و در تلاش برای ایجاد این خدمت بودند.
سعداله عیسی زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران خدمت رمز یکبار مصرف و اپلیکیشن ۶۰ را از سال ۹۵ کلید زد و در سال ۹۶ به صورت رسمی از آن بهره برداری شد، اظهار کرد: روسای حوزه ها، شعب مستقل و همکاران شعب ضرورت دارد اطلاعات خود را درباره این اپلیکیشن برای پاسخگویی به مشتریان جامعتر کنند و نسبت به اهمیت و جدیت این امر واقف باشند.
همچنین مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در عصر فناوری اطلاعات هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، گفت: بانک ملی ایران در چند سال اخیر بیش از پیش این فضا را درک کرد و در عرصه حاضر شد.
اصلان کریمی با بیان اینکه اپلیکیشن ۶۰ یکی از افتخارات بانک ملی ایران است در حالی که سایر بانکها به تازگی در این زمینه ورود کرده اند، افزود: امروز تامین امنیت حسابها یکی از شاخصهایی است که مشتریان به دنبال آن هستند و اگر این نیاز به شایستگی پاسخ داده شود، میتواند سهم بانک از بازار را تحت تاثیر قرار دهد و اپلیکیشن ۶۰ میتواند نیاز مشتریان در این زمینه را تامین کند.
وی تصریح کرد: همچنین یکی از رمزهای موفقیت بانکها ایجاد ارتباط با مشتریان در درون و بیرون از شعبه است که اپلیکیشن ۶۰ میتواند یکی از کانالها برای ایجاد این ارتباط باشد.
رییس اداره کل توسعه سیستمهای بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه این بانک با ۶۰ میلیون کارت بیشترین سهم کارتهای بانکی در سطح بانکها را داراست، گفت: برای ارتقای ضریب امنیت این کارت ها، ایده ایجاد و ارایه رمز یکبار مصرف به مشتریان در بانک مطرح شد که آخرین نسخه به روز رسانی شده اپلیکیشن ۶۰ ظرف سه روز آینده ارایه میشود و سعی شده تا در آن نواقص و ایرادات احتمالی رفع شود.
مهدی علی آقایی با تاکید بر اینکه الزامی شدن استفاده از رمز دوم یک بار مصرف به منظور افزایش ضریب امنیت تراکنشها و نیز به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری با هدف حفظ حریم خصوصی مشتریان انجام میشود، تصریح کرد: معرفی شعب نزدیک به مشتری، صدور کارت هدیه، کارت به کارت، خرید شارژ و... از دیگر قابلیتهای اپلیکیشن ۶۰ علاوه بر ارایه رمز یکبار مصرف است و برای اینکه مشتری برای امور روزمره خود نیازمند استفاده از اپلیکیشنها و نرم افزارهای مختلف نباشد، رمزبان در بستر اپلیکیشن ۶۰ تعریف شد.
در پایان نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان برگزار شد.