به گفته وی، در حوزه مسوولیتهای اجتماعی با کمک مشاوران با تجربه و همچنین فولاد مبارکه یکسری از فرآیندها را تعریف و براساس چارچوب خاص حرکت کردیم؛ زیرا هدف ما ارتقای تعامل با جامعه در حوزههای مختلف فرهنگی، اجتماعی، ملی، ادبی و تقویت برند شرکت و سازمان است. مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان تصریح کرد: در زمینه مسوولیتهای اجتماعی؛ نظام مسوولیت اجتماعی را تعریف کردیم که در این زمینه درحال تنظیم یک گزارشGRIیعنی شفافسازی هستیم که فقط فولاد مبارکه از این گزارش برخوردار است و امیدواریم امسال تا اوایل سال آینده گزارش مذکور ارائه شود. صفریان تاکید کرد: شفافسازی از ویژگیهای فولاد هرمزگان است؛ زیرا هدف ما حضور مستمر در حوزههای مختلف مسوولیتهای اجتماعی است. در مراسم هفتمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی، انتخاب و معرفی مدیر نمونه ملی روابط عمومی در حوزه صنعت در بخش مسوولیتهای اجتماعی انجام شد که در این دوره پس از ارزیابیهای صورتگرفته توسط اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ایران و اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین کنفرانس حرفهایگرایی، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از شرکتهای گروه فولاد مبارکه اصفهان، بهعنوان «آقای تکنولوژی فولاد ایران» تقدیر شد و در این کنفرانس مدال زرین مدیر ملی جهادی حرفهایگرایی در روابط عمومی در حوزه مسوولیتهای اجتماعی را دریافت کرد. همچنین لوح تقدیر ایفای نقش ویژه در حوزه مسوولیتهای اجتماعی به رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان تعلق گرفت. همچنین از روابط عمومی ذوبآهن اصفهان برای نقش ارزنده در توسعه روابط عمومی تقدیر شد.
ترینهای بورس | ترینهای فرابورس | اخبار مجامع |
صنایع بورسی | شرکتهای بورسی | بازار نفت |
بازار طلا | بازار فلزات | بازار پتروشیمیها |
بورس کالا | شاخصهای بورس | تحلیل بورس |