حجت الاسلام علی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب و دیگر علما و بزرگان مبنی بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی، صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی نمی تواند نسبت به این قضیه بی تفاوت و یا کم تفاوت باشد.
وی افزود: البته یکی از کارکردهای رسانه، سرگرمی سازی مخاطب است اما این مساله نباید باعث شود که برنامه های صدا و سیما به هر بهانه ای به دنبال جذب مخاطب باشد.
کارشناس و مدرس سواد رسانه ای همچنین گفت: گاهی اوقات احساس می شود که برخی برنامه ها و سریال ها تنها برای پرکردن آنتن و در نهایت جذب مخاطب ساخته شده و لذا در بعضی از آن ها شاهد اموری چون لهو و لعب و برخی محتواهای نه چندان مطلوب هستیم و حال آن که رسانه ملی در نظام جمهوری اسلامی، رسالتی برعهده دارد و باید بر اساس آن به وظیفه خود به درستی عمل کند.
وی بیان داشت: البته قبول داریم که در سال های اخیر، مشکلات مالی دست مدیران و برنامه سازان رسانه ملی را تا حدود زیادی بسته اما این ها نباید باعث شود که صدا و سیما از توجه به مقولاتی چون ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت جریان ارزش های دینی و نیز امور اخلاقی و تربیتی غافل شود.منبع: خبرگزاری رسمی حوزه
معرفی الگوهای سبک زندگی مطلوب، وظیفه رسانه ملی است
منبع خبر /
حوزه علمیه /
06-08-1398
عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب، یکی از وظایف مهم رسانه ملی در حال حاضر را معرفی الگوهای سبک زندگی مطلوب بر اساس شاخصه های ایرانی و اسلامی دانست. ]]>
عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب:
معرفی الگوهای سبک زندگی مطلوب، وظیفه رسانه ملی استعضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب، یکی از وظایف مهم رسانه ملی در حال حاضر را معرفی الگوهای سبک زندگی مطلوب بر اساس شاخصه های ایرانی و اسلامی دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تاریخ :
دوشنبه 1398/08/06 ساعت 14:06