حضور محصولات دو برند جدید داخلی لوازم خانگی در بازار
ایران اکونومیست- مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: طرف های ایرانی در ادامه تولیدات خود توانستند با تامین قطعات مورد نیاز و با جایگزین کردن محصولات ایرانی به جای محصولات کره ای برند ملی را تولید و آن را تقویت کنند.
عباس هاشمی مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در خصوص ورود دو برند جدید به بازار لوازم خانگی، گفت: با توجه به افزایش دامنه تحریم ها که منجر به تعلیق همکاری دو شرکت کره ای با طرف های ایرانی برای تامین قطعات و مواد اولیه شد، طرف های ایرانی در جهت ادامه تولید خود منابع جدید و ثلث های جدید را پیش بینی کردند.
وی با اشاره به سیاست وزارت صمت در حمایت از تولید داخل و ساخت داخل گفت: طرف های ایرانی دو شرکت کره ای با استفاده از توان و پتانسیل داخلی کشور توانستند در جهت بومی سازی صنعت لوازم خانگی قدم بردارند.
وی اضافه کرد: طرف های ایرانی در ادامه تولیدات خود توانستند با تامین قطعات مورد نیاز و با جایگزین کردن محصولات ایرانی به جای محصولات کره ای برند ملی را تولید و آن را تقویت کنند.
هاشمی ادامه داد: با سرمایه گذاری های زیادی که در این زمینه انجام شده است،به زودی شاهد حضور محصولات برند های جدیددر سطح گسترده در کشور خواهیم بود که بخش قابل توجهی از نیاز بازار را پوشش خواهند داد.
مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت تاکید کرد: در حال حاضر تولیدات دو شرکت آغاز شده است همچنین تلویزیون های تولید شده این برند ها نیز تا پایان ماه و دیگر تولیدات لوازم خانگی آنها تا اوایل سال 99 وارد بازار می شود.
تسنیم