از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در آیین رونمایی از سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای و وب اپلیکیشن بیمه سرمد سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: استفاده از دستاوردهای روزآمد دیجیتالی به جای ابزار سنتی یک رویکرد انتخابی نیست بلکه یک نیاز اساسی به شمار می رود. سرعت در پرداخت خسارت و جلب اعتماد بیمهگذاران از مهمترین برنامههای صنعت بیمه به شمار میرود.
وی با اشاره به اهمیت پیشتازی شرکتها در ارائه خدمات الکترونیک، تصریح کرد: هر شرکتی که در حوزه نوآوری دیجیتالی، پیشگام باشد قطعاً سهم بیشتری را از بازار بیمه به خود اختصاص خواهد داد.
سلیمانی با ابراز خرسندی از فعالیت جوانان پر انگیزه و نوآوری در شرکت بیمه سرمد استفاده از تجارب بزرگان صنعت و جسارت در عملکرد را از مهمترین عوامل توسعه صنعت بیمه یاد کرد و گفت: مدیریت حرفهای و بهرهگیری از توان فنی و دیجیتالی به ارتقای یک شرکت بیمه منجر خواهد شد.
رییس شورای عالی بیمه با اشاره به ظرفیتهای گسترده بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ کشور از مدیران شرکت بیمه سرمد خواست با بهرهگیری از توان فنی و امکانات این بانک، سهم خود را از بازار بیمه کشور افزایش دهند.
سلیمانی طراحی بسته مخصوص خدمات بیمهای سرآمد، با محوریت نیازهای بیمهای مشتریان بانک صادرات را از راهکارهای توسعه دانست و تصریح کرد: در صورتی که شرکت بیمه سرمد در مدیریت ریسک و آنالیز نرخ فنی در مناقصات موفق عمل کند زمینه نقش آفرینی در مرکز مدیریت ریسک و همچنین حضور پررنگ این شرکت در بازار متشکل بیمهای فراهم خواهد شد.
گفتنی است در آغاز این نشست مهدی مهدوی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره و همچنین حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن ارائه گزارشی درخصوص آخرین دستاوردهای شرکت بیمه سرمد به طرح دیدگاههای خود پرداختند و از سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای و وب اپلیکیشن بیمه سرمد و تلفن گویای۱۵۱۶ رونمایی شد.