نحوه استعلام استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام شد
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از ارائه سرویس استعلام وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی تامین اجتماعی در بستر IVR (تلفن گویا) از طریق سامانه 1420 خبر داد.
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگرآنلاین، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از ارائه سرویس استعلام وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی تامین اجتماعی در بستر IVR (تلفن گویا) از طریق سامانه ۱۴۲۰ خبر داد.
امیرحسین حمیدیان اظهار داشت: در راستای توسعه ارائه خدمات این سازمان در کانالهای متعدد، ارائه سرویس استحقاق درمان در بستر IVR سامانه ۱۴۲۰، بر اساس کد ملی و شناسه اتباع خارجی، قابل بهره برداری است. وی افزود: مخاطبین سازمان تامین اجتماعی میتوانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی خود مطلع شوند.