مدیر عامل موسسه ملل: قدردان سپرده گذاران هستیم


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه ها، بر اساس اهداف تعیین شده با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و روسای ادارات، مناطق و حوزه‌های موسسه اعتباری ملل و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، در تاریخ 26 دی ماه 1400 در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد. به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی...

کد خبر : 171033 تاریخ انتشار : 27 دی 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه ها، بر اساس اهداف تعیین شده با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و روسای ادارات، مناطق و حوزه‌های موسسه اعتباری ملل و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در ابتدای این جلسه، سید امین جوادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت بزرگداشت شهادت گونه ام البنین سلام الله به عنوان مادر چهار شهید و ضرورت ارج نهادن به مقام مادر با ذکر روایتی از رسول گرامی اسلام از مقام شامخ مادر تجلیل کردند و گفتند: احترام و نگهداشت حرمت پدر و مادر از ضروریات است. و وظیفه ماست که قدردان این نعمت ها باشیم و در صورت فقدان این عزیزان باید نام و یادشان را زنده نگه داریم تا شاید فرزندانمان هم در آینده ما را بیاد بیاورند و از ما یاد کنند. و همچنین به روز پاسداشت مادران شهدا پرداختند و ضمن قدردانی از مقام مادران شهدا گفتند: مادران شهدا جایگاه بسیار بالایی دارند. همه ما باید قدردان این همه ایثار و لطف آنها باشیم.

وی افزود: گزارش های ارائه شده در این جلسه، نشانگر موفقیتهای چشمگیر و اخبار امیدوارکننده است.
پیشکسوتان با تکیه بر سخاوت، عزت نفس، معرفت، اخلاص، از خودگذشتگی و هدفمندی، این امکان را فراهم آورند تا نیروهای جوان با کسب آموزش‌های لازم به مراتب بالاتر شغلی ارتقا یابند. جای امیدواری است؛ چراکه آموزش و نیز پرورش، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه شود. به سهم خود به تمام عزیزانی که با آموزش و تربیت نیروی انسانی، بسترساز ارتقای نیروهای جوان شده‌اند، “آفرین” می‌گویم. در شرایط حاضر، لازم است تا موضوع آموزش را در هر زمان و موقعیتی همواره مد نظر داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، تقویت روح قدرشناسی و قدردانی را از ضروریات زندگی شخصی و شغلی دانست و گفت: در زنجیره شغلی ما، کسانی هستند که با سپرده‌های خود در نزد موسسه و دریافت تسهیلات و پرداخت به موقع آن، سفره نعمت را برای تک تک ما گستراندند. باید با احترام و خلوص نیت، قدردان مشتریان و سپرده گذاران باشیم. احترام بگذاریم و با خلوص نیت به آنان خدمت کنیم؛ چراکه اگر آنان در چرخه شغلی ما نباشند، در واقع ما هم نخواهیم بود.
همکاران عزیز، چشم، زبان و گوش ما هستند. در بحث عملکرد، هر نهال خدمتی که بکاریم، خیر و برکت برداشت خواهیم کرد. همیشه کاشت دانه های خیر، با برداشت خیرات همراه خواهد بود.

وی با اشاره به رشد و تحول مثال‌زدنی در حوزه بانکداری گفت: این مهم از افتخارات موسسه اعتباری ملل است که ، در ۲۶ سال پیش زمانی که هنوز هیچ بانکی در ایران سیستم رایانه ای نداشت، موسسه اعتباری ملل جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ، سیستم رایانه را وارد چرخه عملیات بانکی خود کرد. پیش‌بینی‌های کارشناسانه نشانگر این مهم است که در چند سال آتی، به سمتی پیش خواهیم رفت که بانکداری نوین به سرعت رشد خواهد کرد. لذا با اندیشه های درست، کوشش، تلاش، جهاد و همت، در مسیری حرکت کنیم که ویترین تلاش ما موفقیت و پیروزی باشد. باید با جسارت و شهامت، در مسیر تحقق هدف همت کنیم؛ چرا که عدم دقت ما، زمینه‌ساز عقب ماندن در عرصه رقابت خواهد شد.

مدیرعامل موسسه ملل، کمک، حمایت و همراه شدن در مسیر برنامه‌های دولت را لازمه توسعه کشور دانست و گفت: از آنجا که موفقیت دولت، افتخار ما خواهد بود، لذا یکی از کارهای ارزشمندی که می‌توانیم در این مسیر انجام دهیم، مبارزه جدی با بحث پولشویی و جلوگیری از ورود افراد و پولهای کثیف در نظام بانکی کشور است. باید پذیرا باشیم که خود مراقبتی و خود مواظبتی، بهترین و ضروری‌ترین عملکرد است. موضوع مبارزه با پولشویی، از جمله مباحث آموزشی و تأکیدی است که باید مدام به همکاران جوان اعلام شود تا خدای ناکرده یک اتفاق کوچک، باعث حوادث غیرقابل جبران نشود.

جوادی، با اشاره به اینکه “اگر بخواهیم، می توانیم” گفتند: در عرصه رقابت ایجاد شده در سیستم بانکی، کسب سهم بازار و دستیابی به منابع با توجه به تورم ، یکی از سرفصل‌های مهم است که به نظر می‌رسد با توجه به درایت و مدیریت تک تک همکاران، این هدف دست یافتنی است. با ارتباط، احترام و خدمت به هموطنان به سمت هدف پیش برویم، بدون شک تحقق هدف، امکانپذیر خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: باید اهداف بلند مدت داشته باشیم و ارائه خدمات را تنها منوط به کشور ایران ندانیم بلکه باید بتوانیم با حضور در عرصه های بین المللی و جهانی، ارزش افزوده ای برای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم چرا که از این طریق، حتی می توانیم با بانک های خارج از کشور رقابت کنیم. بیاییم با تکیه بر توان خود و نیز بهره‌گیری از دیدگاه های قابل دسترسی مدیران ارشد و میانی، موجبات ارتقاء موسسه را فراهم آوریم. بدون شک، با توکل به خداوند رحمان و تلاش، همت ، تعصب، حمیت، نظم، انضباط، همیاری، همکاری و همراهی این مهم دست یافتنی خواهد بود.

در ادامه این جلسه، قائم مقام موسسه آقای مروجی، عضو محترم هیئت مدیره آقای حیدرزاده، مشاور مدیرعامل در حوزه حاکمیت شرکتی و سایر معاونین و مدیران ارشد بیاناتی ایراد نموده و در ادامه نیز عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق واقع و روسای مناطق و حوزه ها نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

مدیر عامل موسسه ملل: قدردان سپرده گذاران هستیم مدیر عامل موسسه ملل: قدردان سپرده گذاران هستیم مدیر عامل موسسه ملل: قدردان سپرده گذاران هستیم
5 views


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کپشن در مورد چتر ؛ جملات کوتاه عاشقانه و غمگین برای چتر