پاسخ به نیازهای کسب و کاری مشتریان بانک ملی ایران در گروه مالی
به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک از گذشته و دیرباز همواره سبد کاملی از محصولات بانکی را داشته و اولین بانکی است که در اهداف و برنامههای آن، خدمات بانکداری جامع دیده شده است، گفت: با تغییرات...
به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک از گذشته و دیرباز همواره سبد کاملی از محصولات بانکی را داشته و اولین بانکی است که در اهداف و برنامههای آن، خدمات بانکداری جامع دیده شده است، گفت: با تغییرات برنامههای استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شد تا نیازهای کسب و کاری مشتریان به نحو احسن پاسخ داده شوند.
عباس شفیعی با بیان اینکه این بانک علی رغم اینکه از گذشته خدمات بانکداری جامع ارائه کرده است اما شاید در دوران جدید نیازهای بازار خود را تغییر نداده بود، افزود: همزمان با تغییر مدیریت بانک و همچنین تغییراتی که از اواخر سال گذشته در برنامههای استراتژیک بانک صورت گرفت، بحث بانکداری جامع در برنامه تحول استراتژیک گنجانده شد.
وی تصریح کرد: برای آماده سازی مضامین استراتژیک ضرورت داشت ساز و کارهای لازم نیز فراهم شود که در قالب تشکیل گروه مالی در بانک ایجاد شد.
شفیعی تاکید کرد: گروه مالی به همراه بانک میتوانند مجموعه نیازهای کسب و کاری مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ و مشتریان شرکتی را تأمین کنند.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: ایجاد این ساختار برای اجابت درخواستهای بنگاههای بزرگ ضرورت داشت و بانک ملی ایران این اقدام را انجام داد. به گفته وی، گروه مالی در حوزه بازار سرمایه و بیمه برای رفع نیازهای مشتریان به بانک کمک میکند.