پیشگامی بانک ملت در مدیریت جدید سرعت گرفته است
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.
به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سیداحسان خاندوزی در مراسم رونمایی از سه خدمت جدید بانک ملت با عنوانهای امضای ملت، بانک پلاس و BNPL که با حضور مدیرعامل، اعضای هیاتمدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک در محل وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی انجام شد، به دستاندرکاران بانک ملت بابت ارائه این خدمات خداقوت و خسته نباشید گفت و با اظهار خرسندی از ارائه این خدمات، گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریتی و کارکنان بانک ملت زحمات زیادی را متقبل شده اند که نتیجه آن را در عملکرد و ارائه خدمات نوین این بانک شاهد هستیم.
وی رونمایی از سه محصول جدید بانک ملت را اقدامات مطلوب و قابلستایش خواند و اظهار امیدواری کرد که این خدمات با سرعت و فراگیری بیشتری به تمامی مردم ارائه شود.
وزیر اقتصاد با اشاره به اهمیت هزینه مبادله به عنوان یک مفهوم کلیدی و محوری در نظام بانکی، تاکید کرد: متاسفانه در اقتصاد ایران شاهد بالابودن هزینه مبادله هستیم و همه در اقتصاد کشور برای فعالیتکردن با زحمت، زمان و هزینه زیاد و همچنین اصطکاکهای بالای سیستمی رو به رو هستند و هرچقدر این اصطکاکها را کاهش دهیم به تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین و همچنین کاهش دلنگرانی و فرسایش روحی روانی فعالان اقتصادی کمک بیشتری خواهیم کرد.
رضا دولتآبادی، مدیرعامل بانک ملت نیز در سخنانی با تشریح عملکرد ۶ ماهه بانک ملت، رشد ۱۱۷ درصدی تراز عملیاتی تجمیعی و عبور آن از ۲۶۲ هزار میلیارد ریال، رشد ۳۲۱ درصدی سود خالص، رشد ۱۴۴ درصدی منابع حساب جاری، رشد ۱۲۳ درصدی سپردههای غیرهزینهزا، رشد ۱۹ درصدی سپردههای ارزی، رشد ۲۴۳ درصدی اعتبارات اسنادی ریالی، رشد ۱۰۰ درصدی ضمانتنامههای داخلی، رشد ۷۸ درصدی درآمدهای کارمزدی و رشد ۱۰۰ درصدی حوالههای ارزی را از جمله دستاوردهای بانک ملت در این مدت ذکر کرد.
وزیر اقتصاد: پیشگامی بانک ملت در مدیریت جدید سرعت گرفته است
وی رونمایی از سه محصول جدید بانک ملت را در راستای سیاستهای دولت مبنی بر توسعه بانکداری الکترونیک و اجرای سه ماده از راهبردهای سیاستی وزارت اقتصاد مبنی بر بهرهمندی از فناوریهای نوین، ارائه خدمات به آحاد مردم، توسعه تسهیلات خرد غیرحضوری، ارائه نسخه الکترونیک قراردادها به مشتریان و تحول دیجیتال ذکر کرد و گفت: این سه محصول مبتنی بر بانکداری دیجیتال طراحی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که پلتفرم بانک پلاس با توجه به نیازهای جامعه طراحی شده و با پلتفرمهای سایر بانکها تفاوتهای اساسی دارد، گفت: در خدمت دیگر این بانک، ارائه تسهیلات در بستر فرابانک کاملا غیرحضوری شده است و مشتری برای دریافت تسهیلات با استفاده از امضای دیجیتال، دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نخواهد داشت و تمامی مراحل به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.
وزیر اقتصاد: پیشگامی بانک ملت در مدیریت جدید سرعت گرفته است
دولت آبادی، خدمت بعدی را اکوسیستم BNPL خواند که با تاکید بر واقعیکردن تسهیلات خرد و انجام خریدهای واقعی طراحی شده است و از این طریق، مشتری برای خرید از بانک تسهیلات دریافت خواهد کرد که این تسهیلات به حساب فروشنده کالا یا خدمات واریز خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد که با رونمایی از این خدمات، دهها هزار سفر به شعب بانک ملت حذف و خدمات بانکی به صورت کاملا سیستماتیک به متقاضیان ارائه شود.