هواپیمایی آتا: جبران خسارت تاخیر به مسافران در دستور کار است


هواپیمایی آتا: جبران خسارت تاخیر به مسافران در دستور کار است

هواپیمایی آتا بعد از ابلاغ توقف پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه‌های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

هواپیمایی آتا: جبران خسارت تاخیر به مسافران در دستور کار است

به گزارش ایران اکونومیست، شرکت هواپیمایی آتا در این اطلاعیه اعلام کرد: هواپیمایی آتا، ضمن احترام به رای و نظر سازمان هواپیمایی کشوری و حقوق مسافران که سرمایه‌های اصلی و واقعی «آتا» هستند، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌کند.

در متن این اطلاعیه آمده است: در طول ماه‌های گذشته شرایط خاص جوی و حساسیت‌های بیشتر در امنیت مسافران به دلیل لزوم حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران سبب بروز تاخیر در برخی پروازها شد که هواپیمایی آتا در زمان لازم ضمن دلجویی از مسافران،جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه‌های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ با توجه به پاسخگویی مسئولین هواپیمایی آتا و تکریم مسافران و ارائه خدمات لازم به ویژه در پروازهای خارجی،تاکنون هیچ شکایتی از این هواپیمایی توسط مسافران پروازهای خارجی در سازمان هواپیمایی کشوری ثبت نشده است.

بر اساس توضیحات این شرکت هواپیمایی، «آتا» بعنوان یک شرکت خصوصی از بدو تاسیس با هدف گسترش ظرفیت و افزودن مسیرهای متنوع پروازی به دنبال جلب رضایت مسافران بوده و خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به تاثیرپذیری صنعت از تحریم‌ها آمده است: این هواپیمایی در این مسیر پرفراز و نشیب و با وجود تحریم‌های ظالمانه و سهمگین علیه صنعت هوانوردی کشور و همچنین وجود مشکلات جدی در تامین قطعات مورد نیاز، در سایه لطف پروردگار و با تکیه بر توان مهندسین و متخصصین بومی در کنار سایر شرکت‌های هواپیمایی ضمن اشتغالزایی، موفق به پویا نگاه داشتن صنعت هوانوردی در کشور شده است.

بر اساس اعلام آتا، پرواز به مقاصد مختلف داخلی و خارجی، برقراری بیشترین پرواز و ظرفیت پروازی برای زائرین گرانقدر در ایام اربعین حسینی و کسب رتبه اول در بین شرکت‌های هواپیمایی و تجلیل مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کشور گوشه‌ای از خدمات هواپیمایی آتا به مردم در سال های گذشته بوده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: هواپیمایی آتا تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف و لایق ایران به کار بسته و امیدواریم در این مسیر سخت، مانند همیشه شاهد محبت مردم قدرشناس ایران و همچنین حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های خصوصی باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان محروم شد + علت محرومیت