هدایت شعب بانک توسعه تعاون در مسیر کارآمدی و بهره وری بیشتر ضرورتی اجتناب ناپذیر است
سرپرست بانک توسعه تعاون بر اهمیت فعالیت شعب بانک در مسیر کارآمدی و بهره وری تاکید ورزید.علی سرزعیم سرپرست بانک توسعه تعاون طی جلسه با معاونت امور استانها و بازاریابی این بانک اظهار داشت: دو درصد سرمایه انسانی شبکه بانکی در این بانک در حال فعالیت...
سرپرست بانک توسعه تعاون بر اهمیت فعالیت شعب بانک در مسیر کارآمدی و بهره وری تاکید ورزید.
علی سرزعیم سرپرست بانک توسعه تعاون طی جلسه با معاونت امور استانها و بازاریابی این بانک اظهار داشت: دو درصد سرمایه انسانی شبکه بانکی در این بانک در حال فعالیت هستند و سهم بانک در منابع کمتر از یک درصد است.ارتقاء شاخص های عملکردی شعب ضرورت دارد و فعالیت همه شعب باید در مسیر کارآمدی و بهره وری قرار گیرد.
وی افزود: ستاد نیز باید از آمادگی، هماهنگی و توان تخصصی کافی برای پشتیبانی موثر از شعب برخوردار باشد. موضوع چابک سازی بانک بسیار مهم است و ضمن تسهیل فرآیندها باید کیفیت و سرعت خدمات را در مقایسه با شبکه بانکی ارتقا دهیم.
سرزعیم خاطر نشان کرد: بازاریابی از اهمیت ویژه ای برای پیشرفت برنامه های بانک برخوردار است، ضرورت دارد از جدیدترین فرآیندها و مکانیزم ها برای ارتباط با مشتریان استفاده نماییم. برای تعاونی ها به عنوان جامعه هدف اصلی بانک برنامه داریم.
کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل در اموراستانها وبازاریابی نیز در این نشست بیان داشت: کیفیت خوب تصمیم، با همراهی و مشارکت حداکثری و کیفیت اجراء تضمین کننده برآیند عقلانیت مالی اقتصادی وعقلانیت ارتباطی کلامی است. در همین زمینه سودآوری، مدیریت ریسک، افزایش ضریب نفوذ، دستیابی به سهم بازار منابعی هدف گذاری شده با ارتقاء سهم بازار ذهنی و عاطفی در تمام نقاط ارائه خدمت و بستر دیجیتال همراه با افزایش بازده دارایی ها با رویکرد ارزش آفرینی، خلق ثروت، سودآوری پایدار وتعادل منافع کلیه ذینفعان بسیار مهم است.
وی افزود: عقلانیت مالی اقتصادی در حوزه امور استانها و شعب «مدیریت عملکرد» است که هدف آن ایجاد هماهنگی بین اهداف سازمانی و عملکرد فردی و تیمی کارکنان است. این فرآیند شامل تبیین اهداف بصورت شفاف، ارزیابی منظم عملکرد، ارائه بازخورد سازنده، و طراحی برنامههای توسعه فردی و سازمانی است، که برآیند آن، سود آوری و مدیریت ریسک به همراه جانشین پروری است و علاوه برارتقاء عملکرد، موجب ارتقاء ذهنیت درونی وبیرونی از برند مدیر و سازمان میشود.
در این جلسه صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب و حسین سرین رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار نیز گزارشی از فعالیت ها ارائه دادند.