نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی


استراتژی رسانه اجتماعی: بهترین روش‌ها هنگامی که تصمیم گرفتید رسانه‌های اجتماعی را با بازاریابی خود ترکیب کنید و برخی از تنظیمات اهداف استراتژیک را انجام داده اید، وقت آن است که برنامه‌ای را توسعه دهید تا به تحقق آن اهداف کمک کند. با این حال، شما می‌دانید که چرا می‌خواهید با رسانه‌های اجتماعی درگیر شوید و با حضور خود در کانال‌های...

استراتژی رسانه اجتماعی: بهترین روش‌ها

هنگامی که تصمیم گرفتید رسانه‌های اجتماعی را با بازاریابی خود ترکیب کنید و برخی از تنظیمات اهداف استراتژیک را انجام داده اید، وقت آن است که برنامه‌ای را توسعه دهید تا به تحقق آن اهداف کمک کند. با این حال، شما می‌دانید که چرا می‌خواهید با رسانه‌های اجتماعی درگیر شوید و با حضور خود در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی می خواهید چه کاری انجام دهید. نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی

نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی

نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی

دلایل شما ممکن است با دلایل اصلی دیگر بانک‌ها که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند هماهنگ باشد. همان طور که در گزارش ABA State of Social Media در جزئیات بانکداری آمده است، این دلایل شامل:

مشارکت اجتماعی تقویت روابط با مشتریان موجود آگاهی رهبری فکری / برند

شما نیاز به یک برنامه برای ارتباط با مخاطبین خود دارید.

رسانه‌های اجتماعی درباره ایجاد و حفظ روابط هستند و شما نیاز خواهید داشت که با ایجاد یک گفتگوی قانع‌کننده، مرتبط و معتبر، به زبان مخاطبان خود صحبت کنید. برای انجام این کار، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، شخصیت‌های مشتری (customer personas) را بشناسید و درک کنید که نقاط ضعف در ارتباط موثر با آنها چه هستند و به نیازهای آنها پاسخ دهید.

تعیین شخصیت مشتری (Establish customer personas)

تعیین کنید کدام مشتریان برای اجرای موثر راهبردهای ارتباطی شما اهمیت دارند. یک شخصیت مصرف‌کننده، نمایشی دائمی و عمومی از مشتری ایده‌آل شما است. پس چگونه یک شخصیت مصرف‌کننده را ایجاد می‌کنید؟

از داده برای توسعه شخصیتی بر اساس اطلاعات زیر استفاده کنید:

جمعیت شناسی رفتارهای شیوه زندگی نقاط ضعف امیدها و آرزوها

یکی از شخصیت‌های مصرف‌کننده شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

در نظر داشته باشید که شما بیش از یک شخصیت مصرف‌کننده دارید. با ساختن شخصیت‌های خود، می‌توانید بهتر بفهمید که مشتریان شما چه کسانی هستند و کجا زمان آنلاین خود را می‌گذرانند. فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و سایر کانال‌ها می‌توانند مؤثر باشند به این معنا که پیام‌های شما را به مخاطبانتان منتقل کنند.

ایجاد محتوای مفید و مناسب

از کجا آغاز می‌کنید؟ از آنجا که شخصیت مشتریان خود را توسعه داده‌اید. شما درک بهتری از علائق و نگرانی‌های آنها دارید. اطمینان حاصل کنید محتوائی که توسعه می‌دهید برای مخاطبانتان مفید است. این که آیا محتوا صرفا یک توییت کوتاه است یا یک مقاله سفید، در هر صورت باید نیازمندی‌های ویژه مشتریان شما را برآورده کند.

برخی از محتواهای نمونه عبارتند از:

پست‌های وبلاگ مقالاتی در مورد برنامه‌ریزی مالی، آمادگی وام یا وام رخدادهای توسعه انجمن ویژه یا تبلیغاتی

هنگامی که محتوایی را ایجاد کردید، وقت آن است که شروع به ارسال آن کنید.

محتوای خود را ارسال کنید

یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا تعیین کنید چه زمانی محتوای شما ارسال می‌شود، کدام کانال های مورد استفاده شما هستند و انواع محتوایی که منتشر می‌کنید (پست وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدئو و غیره) چه هستند. تقویم شما باید شامل رویدادهای محلی و فصلی باشد. همچنین، برای برخی از محتواهای سبک‌تر جهت ایجاد یک تجربه دلپذیر برای مشتریانتان برنامه‌ریزی کنید.

حضور دائمی خود در کانال‌های اجتماعی حفظ کنید. بعضی از روزها ممکن است با مشتریانتان تعامل بیشتری داشته باشید، بنابراین شخصیت‌های خود را درک کنید تا متوجه شوید چه زمان‌هایی بیشترین احتمال آنلاین بودن را دارند.

تبلیغات را فراموش نکنید

تبلیغات پرداخت شده، گزینه‌ای در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند و می‌توانند یک راه مقرون به صرفه برای افزایش میزان دسترسی شما باشد. برخی از گزینه‌ها در این رابطه عبارتند از:

تبلیغات فیس بوک – این تبلیغات یک مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند و می‌توانند بر مکان، جمعیت شناسی، علائق و عوامل دیگر متمرکز شوند. این تبلیغات می‌توانند گزینه خوبی برای کمپین‌های هدفمند باشند. پست‌های تقویت شده (Boosted Posts)- اگر می‌خواهید یک رویداد، پست وبلاگ یا اخبار خاصی را تبلیغ کنید، یک پست تقویت شده می‌تواند به شما برای رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر با پرداخت هزینه‌ای کمتر از ۵ دلار کمک کند. توییت‌های تبلیغاتی – شما می توانید پیام خود را از طریق توییت‌های تبلیغاتی در توییتر ترویج کنید و پرداخت تنها زمانی انجام می‌شود که کسی آنها را انتخاب کند. بروزرسانی‌های حمایت شده LinkedIn – می‌توانید از این گزینه برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص و دسترسی به افراد خارج از شبکه خود برای ارسال بهترین اخبار و محتوایتان استفاده کنید.

می توانید مقاله ایران بانکر با عنوان تکنیک های بازاریابی و فروش را نیز مشاهده کنید.

نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی

ایجاد محتوا - بازاریابی اجتماعی - بازاریابی بانکی - بازاریابی در رسانه ها - بازاریابی چیست؟ - تولید محتوای مفید - نحوه بازاریابی بانکی - نحوه بازاریابی بانکی در رسانه های اجتماعی - نحوه بازاریابی در رسانه های اجتماعی - نقش تبلیغات در بازاریابی


دانلود آهنگ علی زند وکیلی غمگین ترین آهنگ