کیوبورد؛ نسل جدید رسانههای محیطی بازیمحور
چیلیوری هم با کمپین «یه بازی...
کیوبورد به عنوان رسانه جدید و هوشمند صنعت تبلیغات در مرکز مگامال راهاندازی شد. این رسانه قابلیت پیادهسازی انواع سناریوهای خلاقانه را در قالب گیمیفیکیشن و حتی رویدادهای ترکیبی داشته و میتواند مخاطبان زیادی را وارد یک چالش حقیقی-مجازی کند. آژانس تبلیغاتی ایدهپرداز ایرانیان، طراح و مجری کمپین جدید چیلیوری با نام «یه بازی ، یه پیتزا» توانست طی چند سناریوی متفاوت و با بهرهبرداری از زیرساختهای مناسب و طراحی یک کمپین کاملا بازیمحور، لذت تجربه یک تعامل دوطرفه مجازی با شخصیتهای محبوب را به مخاطبان هدیه کرده و افراد زیادی را به این چالش دعوت کند. مجتبی باقری، مدیرعامل آژانس ایدهپرداز ایرانیان درخصوص این رسانه گفت: «کیوبورد نماینده نسل جدید رسانههای تبلیغاتی است که در تیم خلاقیت ایدهپرداز متولد شده و برخلاف هزینههای سنگین رسانههای موجود می تواند با تکنولوژی و پویایی خود ابزار مناسبی برای استارتآپها باشد.» وی همچنین با اشاره به افزایش امکانات رفاهی مجتمعهای تجاری و مراجعه افراد به این مکانها برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار خرید مایحتاج، حضور این رسانه پویا و تعاملی را همراه مناسبی برای لحظات آرام و بیدغدغه مخاطبان دانست. استارتآپیهای عزیز میتوانند فعالیتهای کیوبورد را در وبسایت www.qboard.ir دنبال کنند.