مرز مهران ظرفیت بزرگی برای صادرات کالاهای تولیدی ایلام است


ایلام-مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران ظرفیت بزرگی برای...
ایلام-مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران ظرفیت بزرگی برای صادرات کالاهای تولیدی ایلام است، گفت: استاندردسازی نقش مهمی در صادرات کالاها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز همتی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تقارن آن با هفته استاندارد، با اشاره به نقش و جایگاه استاندارد در جامعه گفت: سازمان ملی استاندارد عهده دار سیاست گذاری و نظارت و اجرای استاندارد در کشور است.

وی در ادامه گفت: همه ما نیازمند جامعه سالم و امن هستیم که این مهم تنها با رعایت قوانین و چهارچوب‌های استاندارد و فرهنگ سازی آن در جامعه محقق می‌شود.

مدیرکل استانداردایلام با اشاره به ظرفیت‌های مرز مهران برای صادرات، گفت: استانداردسازی کالا شرط تحقق توسعه صادرات در مرز مهران است.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: هدف آن است که با بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌هایی که از واحدهای تولیدی و اصناف انجام می‌شود، شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری از کالاها و خدمات استاندارد بهره ببرند و به محض مشاهده مراتب غیر استاندارد، مورد را از طریق سامانه پیامکی، ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، سامانه ارزیابی شکایات اداره استاندارد ایلام، اطلاع رسانی کنند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته