بازی Forza Horizon 4 برروی ایکس‌باکس وان ایکس یک نمایش گرافیکی خواهد بود


بازی Forza Horizon 4 برروی ایکس‌باکس وان ایکس یک نمایش گرافیکی خواهد بود

سری Forza همیشه در طول تاریخ، یکی از عناصر جدانشدنی از برنامه‌ بازی‌های کاربران ایکس‌باکس بوده است. در چند سال اخیر، یک سری فرعی جدید در کنار سری اصلی، یعنی Forza Motorsport به وجود آمده که بیشتر برروی تجربه سرگرم کننده‌ی رانندگی تمرکز کرده و به مانند سری اصلی، یک شبیه ساز کامل نیست. حال، بازی Forza Horizon 4 امسال قرار است به صورت انحصاری برای...

سری Forza همیشه در طول تاریخ، یکی از عناصر جدانشدنی از برنامه‌ بازی‌های کاربران ایکس‌باکس بوده است. در چند سال اخیر، یک سری فرعی جدید در کنار سری اصلی، یعنی Forza Motorsport به وجود آمده که بیشتر برروی تجربه سرگرم کننده‌ی رانندگی تمرکز کرده و به مانند سری اصلی، یک شبیه ساز کامل نیست. حال، بازی Forza Horizon 4 امسال قرار است به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شود و با توجه به نمایش‌های بازی، همه منتظر آن هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

از همان زمانی که استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، بازی Forza Horizon 4 را در E3 2018 معرفی کرد، همه عاشق آن شدند. یکی از موارد ثابت در همه نسخه‌های سری Forza، جلوه‌های بصری فوق‌العاده برروی کنسول‌های ایکس‌باکس است و سری Forza Horizon نیز از این قاعده جدا نیست. از آن جایی که بازی Forza Horizon 4 اولین عنوانی است که برای اولین بار از پایه و اساس برای کنسول میان نسلی و قدرتمند مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس وان ایکس ساخته شده، باید شاهد جلوه‌های بصری بی نظیر و شگفت انگیزی در این بازی باشیم.

در حالی که کنسول استاندارد، یعنی ایکس‌باکس وان، تقریبا به پایان خط رسیده و نباید برروی این کنسول انتظار یک معجزه گرافیکی را داشته باشیم، همه انگشت‌ها به سمت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نشانه می‌رود. به تازگی مصاحبه جدیدی با آقای Ralph Fulton، کارگردان خلاقیت بازی Forza Horizon 4 انجام شده و از ایشان در مورد گزینه‌های گرافیکی و بصری درون بازی Forza Horizon 4 پرسیده شده است. ایشان در پاسخ به این سوال، همه را امیدوار کردند:

Forza Horizon 4 یک نمایش گرافیکی برروی ایکس‌باکس وان ایکس است. این بازی به بازی‌بازان این فرصت را می‌دهد که قدرت کنسول را از طریق دو حالت 4K/30 FPS (رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 بر ثانیه) و 1080o/60 FPS (رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 بر ثانیه) مشاهده کنند.

آقای Fulton ادامه می‌دهد:

با Forza Horizon 4، هدف ما این بود که به بازی‌بازان یک ماجراجویی سرگرم کننده را درون دنیای آزاد و اشتراکی خود و با تغییر فصل‌ها و آب و هوای داینامیک، ارایه کنیم و به پلتفرم توجهی نداشته باشیم.

او همچنین در مورد این نکته توضیح داد که تیم سازنده پیش از این که در مورد نسخه رایانه‌های شخصی بازی و امکاناتی که در آن جا در اختیار خواهند داشت، بحث کنند، از قدرت سخت افزار کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهره برده‌اند. البته در مورد نسخه رایانه های شخصی بازی نیز در گذشته توضیحاتی داده شده و بازی‌بازان این پلتفرم می‌توانند با خیالی آسوده به تجربه بازی بپردازند و مشکلات موجود در Forza Horizon 3 را مشاهده نکنند. ایشان ادامه می‌دهد:

باز‌ی‌بازان برروی ایکس‌باکس وان ایکس و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 های اند (قدرتمند) از طریق رزولوشن 4K، بافت‌های بهبود یافته، HDR و نورپردازی بهبود یافته در کنار دیگر ویژگی‌ها، از کیفیت گرفیکی بیشتری بهره خواهند برد. با قدرت اضافی که با ایکس‌باکس وان ایکس فراهم شده است، ما به باز‌ی‌بازان این انتخاب را دادیم که بازی را با نرخ فریم 60 بر ثانیه و رزولوشن پایین تری تجربه نمایند.

حال که در مورد نسخه‌های پیشرفته بازی حرف زدیم، تکلیف نسخه ایکس‌باکس وان بازی چه می‌شود؟ طبیعی است که نباید انتظار زیادی از سخت افزار این کنسول داشت اما سازندگان توانسته‌اند بازی را برروی این کنسول با مشخصات استاندارد و مناسبی به اجرا دربیاورند. طبق ادامه گفته‌های آقای کارگردان، بازی Forza Horizon 4 برروی ایکس‌باکس وان استاندارد، با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 بر ثانیه اجرا خواهد شد و آ‌ن‌ها توانسته‌اند تا دید خود از یک دنیای وسیع و زیبا، با فصل‌های متغیر و آب و هوای پویا را در این کنسول به نمایش درآورند که اتفاق خوشحال کننده‌ای است.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 2 ماه اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Forza Horizon 4 چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Forza Horizon 4 برروی ایکس‌باکس وان ایکس یک نمایش گرافیکی خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی