مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟


در این مطلب مرکز خرید ایکیا را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در سفر به استانبول به آن سر بزنید و وسایلی که دوست دارید را تهیه کنید. شعار ایکیا این است، هر چه برای خانه تان لازم دارید، در ایکیا پیدا می کنید.

در این مطلب مرکز خرید ایکیا را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در سفر به استانبول به آن سر بزنید و وسایلی که دوست دارید را تهیه کنید. شعار ایکیا این است، هر چه برای خانه‌تان لازم دارید، در ایکیا پیدا می‌کنید.

چه چیزهایی از مرکز خرید ایکیا می‌توانم بخرم؟

این فروشگاه که البته بسیار بزرک است، تفاوت عمده‌ای با دیگر فروشگاه‌های استانبول دارد. در ایکیا خبری از لباس نیست؛ در عوض می‌توانید برای خانه‌تان هرچه دلتان می‌خواهد بخرید. به خاطر لوازمی که در ایکیا به فروش می‌رسد، وسعت این فروشگاه بسیار زیاد است. در هر بخش این فروشگاه قسمتی از خانه به وسایل کامل تزیین شده است و شما می‌توایند چیدمان وسایل مختلف در کنار هم را ببیند. هنگام خرید هم می‌توانید وسایل را از نزدیک امتحان کنید؛ مثلا می‌توانید روی مبل مورد نظرشان بنشیند و از نظر راحتی آن را امتحان کنید. محصولات ایکیا متعلق به کشور سوئد است و از همانجا وارد ترکیه می‌شود.

مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟

وسایلی که در ایکیا خواهید یافت: سرویس اتاق خواب، سرویس چوب و کابینت، سرویس آشپزخانه، مبلمان و میز و صندلی، لوازم پذیرایی و غذا خوری، لوازم برقی شامل وسایل روشنایی مانند لوستر و... و لوازم سرویس بهداشتی و حمام

مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟

شعب مختلف ایکیا کجاست؟

با وجود این که مساحت فروشگاه‌هایایکیا بسایر زیاد است و به راحتی نمی‌توان شعبه‌های زیادی از این فروشگاه را در یک شهر بر پا کرد، اما در استانبول 3 شعب در قشمت های مختلف شهر قرار گرفته که می‌توایند به تناسب آدرس محل اقامت‌تان برای دیدن نزدیکترین شعبه برنامه ریزی کنید. شعب ایکیای استانبول در بایرام پاشا، عمرانیه و کارتال قرار دارد.

ساعت کاری در تمام این فروشگاه ها از 10:00 صبح تا 10:00 شب است. یکی از زمان‌های خلوت در فروشگاه ایکیا بین ساعت 12:00 تا 13:00 است. به راحتی می‌توان در میان بخش‌های مختلف فروشگاه ایکیا گشت بزنید و وسایل مورد علاقه‌تان را ببیند. حدود ساعت 3 عصر تا 7 شب، اوج بازدید مراجعه‌کنندگان است.

چطور به ایکیا بروم؟

این مرکز خرید در نزدیکی مرکز خرید فروم استانبول است. برای رسیدن به این شعبه از فروشگاه ایکیا، کافیست از میدان تکسیم به طرف ایستگاه ینی‌کاپی با مترو بیایید سپس سوار بر خط مترویی شوید که به طرف فرودگاه حرکت می‌کند. در ایستگاه کجاتپه پیاده شوید. به راحتی به ایکیا رسیدید. شعبه آسیایی ایکیا در عمرانیه قرار دارد.

در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از قدم زدن در فروشگاه مدتی را در رستوران‌های داخل فروشگاه ایکیا استراحت کنید و غذایی بخورید سپس ادامه خریدتان را بعد از صرف ناهار انجام دهید.


1397/06/17 | کد مطلب: 652
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی
مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟
مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟ هانیه کاظمی
مرکز خرید ایکیا در استانبول کجاست؟

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا