فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه، فروش فوق العاده ای را تجربه کرد


فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه، فروش فوق العاده ای را تجربه کرد

رسانه کلیک – فیلم ترسناک راهبه روی پرده سینما قرار گرفت. فیلم The Nun توانست در افتتاحیه خود به فروش بالایی دست پیدا کند.  فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه خود در 3876 سینما در آمریکای شمالی فروشی برابر با 44 میلیون دلار را تجربه کرد. در این آخر هفته فیلم Peppermint با بازی جنیفر گارنر نیز روی پرده […] نوشته فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه، فروش فوق...

رسانه کلیک – فیلم ترسناک راهبه روی پرده سینما قرار گرفت. فیلم The Nun توانست در افتتاحیه خود به فروش بالایی دست پیدا کند.

فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه خود در 3876 سینما در آمریکای شمالی فروشی برابر با 44 میلیون دلار را تجربه کرد. در این آخر هفته فیلم Peppermint با بازی جنیفر گارنر نیز روی پرده سینما قرار گرفت و توانست 12 میلیون دلار درآمد به حساب بانکی سازندگان خود واریز کند.

بد نیست بدانید فیلم احضار در افتتاحیه خود توانسته بود به فروش 41.9 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم در زمان حضور خود روی پرده سینما، فروش خانگی برابر با 137 میلیون دلار داشت.

فیلم The Nun داستان خودکشی یک راهبه در کشور رومانی در سال 1952 را روایت می کند. گری دوبرمن که در گذشته وظیفه نویسندگی سناریو فیلم آنابل، فیلم آنابل آفرینش و فیلم It را بر عهده داشته، سناریو فیلم ترسناک راهبه 2018 را نوشته است.

برای پنجمین هفته متوالی شرکت فیلم سازی برادران وارنر موفق شد فروش بالایی را در افتتاحیه فیلم های خود تجربه کند. فیلم مگ در افتتاحیه خود به فروش 45.4 میلیون دلار دست پیدا کرد (باکس آفیس هفته دوم آگوست: فیلم The Meg رقبا را پشت سر گذاشت). فیلم Crazy Rich Asians در سه هفته گذشته در رأس باکس آفیس قرار گرفته است (باکس آفیس هفته چهارم آگوست: فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه هنوز صدرنشین است).

فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه، فروش فوق العاده ای را تجربه کرد

فیلم ترسناک راهبه در افتتاحیه، فروش فوق العاده ای را تجربه کرد

فیلم Mission: Impossible — Fallout در اواخر ماه جولای در افتتاحیه خود فروشی برابر با 61 میلیون دلار را تجربه کرد. فیلم The Nun در صورتی که هفته اول، فروشی بالاتر از فیلم The Meg داشته باشد، پس از فیلم ماموریت غیر ممکن 6 تبدیل به پرفروش ترین فیلم در افتتاحیه می شود.

فیلم ترسناک راهبه که با بودجه 22 میلیون دلار تولید شده است، در بازارهای جهانی توانست به فروش 12.1 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم امتیازهای مناسبی از سوی منتقدان دریافت نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان