عکس ؛ اصلی ترین آیتم تمرین تیم ملی


بازی فوتبال گل کوچک را می توان اصلی ترین آیتم تمرین یکشنبه تیم ملی دانست. آیتمی که پیش از این نیز توسط ملی پوشان به انجام می رسید به این ترتیب که بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند و در زمینی با طول حدودا 20 متر و عرض حدودا 5 متر با گل های کوچک به میدان می روند. در این میان بازیکنان موظف هستند با یک ضرب و در نهایت دو ضرب توپ را به بازیکن هم تیمی...

عکس ؛ اصلی ترین آیتم تمرین تیم ملی

انجام بازی گل کوچک در تمرین تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۸
عکس ؛ اصلی ترین آیتم تمرین تیم ملی

قسمت اصلی تمرین یکشنبه ملی پوشان به انجام بازی گل کوچک مربوط می شد؛ جایی که بازیکنان باید در فضایی کوچک به میدان می رفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی فوتبال گل کوچک را می توان اصلی ترین آیتم تمرین یکشنبه تیم ملی دانست. آیتمی که پیش از این نیز توسط ملی پوشان به انجام می رسید به این ترتیب که بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند و در زمینی با طول حدودا ۲۰ متر و عرض حدودا ۵ متر با گل های کوچک به میدان می روند. در این میان بازیکنان موظف هستند با یک ضرب و در نهایت دو ضرب توپ را به بازیکن هم تیمی پاس دهند و با گذر از سد بازیکنان حریف در نهایت به گل برسند.

هر چند با توجه به اینکه پیش از این و در جریان بازی های مقدماتی جام جهانی دیده می شد کی روش متناسب با هر حریفی تمرینات مربوط به رویارویی با آنها را طراحی و اجرا می کرد این انتظار می رود که ملی پوشان در دیدار تدارکاتی پیش رو، با بهترین استفاده از تمرینات روزهای اخیر که به دلیل شناخت بالای کی روش از حریف طراحی شده است، بتوانند به برتری در تاشکند دست پیدا کنند.

عکس ؛ اصلی ترین آیتم تمرین تیم ملی


منتخب امروز


جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)