بازی Red Dead Redemption 2 دارای چند شخصیت قابل بازی نخواهد بود


استودیوی راک‌استار گیمز رسماً تایید کرده است که در بازی Red Dead...
استودیوی راک‌استار گیمز رسماً تایید کرده است که در بازی Red Dead Redemption 2 فقط با «آرتور مورگان» (Arthur Morgan) سر و کار خواهیم داشت. راک‌استار با GTA V کار شجاعانه‌ای را انجام داد و سه پروتاگونیست مختلف را خلق و ارائه کرد که خوشبختانه جواب داد و با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شد. شاید بسیاری از طرفداران فکر کنند که بازی Red Dead Redemption...

استودیوی راک‌استار گیمز رسماً تایید کرده است که در بازی Red Dead Redemption 2 فقط با «آرتور مورگان» (Arthur Morgan) سر و کار خواهیم داشت.

راک‌استار با GTA V کار شجاعانه‌ای را انجام داد و سه پروتاگونیست مختلف را خلق و ارائه کرد که خوشبختانه جواب داد و با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شد. شاید بسیاری از طرفداران فکر کنند که بازی Red Dead Redemption 2 نیز چنین رویکردی دارد و آن‌ها می‌توانند علاوه بر آرتور مورگان، باری دیگر در نقش «جان مارستون» (John Marston) محبوب هم بازی کنند، ولی ظاهراً تصمیم سازندگان متفاوت بوده است.

کارگردان هنری بازی Red Dead Redemption 2 یعنی «جاش بس» (Josh Bass) در گفت‌وگوی اخیر خود با Hollywood Reporter تایید کرده است که آرتور مورگان تنها شخصیت قابل بازی در این عنوان خواهد بود.

درگیر بودن با یک شخصیت برای ساختار و روایت یک عنوان وسترن مناسب‌تر بود. آرتور با اعضای گروه وندر لیند زندگی و به همراه آن‌ها مبارزه می‌کند و این گروه شامل شخصیت‌هایی کاملاً پرداخته شده که با باقی اعضا و آرتور روابطی دارند می‌شود، اما این داستان آرتور هست و ما بازیکنان را در نقش آرتور قرار می‌دهیم هنگامی که او و گروه‌اش با دنیایی که با سرعت زیادی در حال تغییر است، مواجه هستند. ما فکر می‌کنیم که مردم حس بودن در این گروه را واقعاً دوست خواهند داشت. این اصلاً شبیه کارهای گذشته‌ی ما نیست.

به نظر می‌رسد که گروه وندر لیند یکی از تمرکزهای اصلی بازی Red Dead Redemption 2 خواهد بود. اخیراً پوستری توسط راک‌استار منتشر شده بود که به جزئیاتی از رئیس این گروه یعنی «داچ وندر لیند» (Dutch Van Der Linde) می‌پرداخت و همچنین، جاش بس طی همین مصاحبه اعلام داشته است که شاهد فروپاشی این گروه خواهیم بود.

بازی Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر 2018 مصادف با 4 آبان 1397 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شایعاتی هم درباره‌ی انتشار آن برای رایانه‌های شخصی وجود دارد اما سازندگان هنوز این موضوع را تایید نکرده‌اند. همچنین در اواسط مرداد بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان به انتشار رسید که توجه بسیاری از طرفداران را جلب کرد و می‌توانید از اینجا آن را تماشا کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Red Dead Redemption 2 دارای چند شخصیت قابل بازی نخواهد بود