ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس


ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس امروز با حضور قاتل خانواده شهرکی در آگاهی تهران بزرگ پشت پرده این جنایت فاش شد.جنایتی که در چند سال گذشته بی سابقه عنوان شده.شاید خواندن این خبر برای افراد ناخوشایند باشد. طبق اطلاعات بدست آمده از خبرنگار باشگاه خبر نگاران از جزییات پرونده، قاتل به هویت مرتضی متولد […] نوشته ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس اولین...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس

امروز با حضور قاتل خانواده شهرکی در آگاهی تهران بزرگ پشت پرده این جنایت فاش شد.جنایتی که در چند سال گذشته بی سابقه عنوان شده.شاید خواندن این خبر برای افراد ناخوشایند باشد.

طبق اطلاعات بدست آمده از خبرنگار باشگاه خبر نگاران از جزییات پرونده، قاتل به هویت مرتضی متولد سال ۱۳۵۴، روز حادثه با یک قبضه کلت کمری و یک قبضه چاقو سنگی و یک نوار چسب وارد منزل مرحوم شده است.
پس از گذشت چند دقیقه، قاتل کلت را در آورده و سمت خانواده شهرکی نشانه می‌رود و باتهدید، زن و شوهر را وادار به بستن دست و پای یکدیکر توسط نوار چسب می‌کند.

به دنبال این موضوع قاتل هر دو نفر را به داخل اتاق شمالی منزل برده و در جلوی چشمان زن، همسرش را با چاقو سر می‌برد به طوری که خون به دیوار اتاق خواب می‌پاشد.
پس از آن قاتل برای اینکه خیالش از فوت منصور شهرکی راحت شود چندین چاقو نیز به پهلوی متوفی وارد می‌سازد.

ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس

با قتل این خلبان سابقه دار متهم به سراغ همسر متوفی رفته و این بار گردن زن برای اینکه از پاشیدن خون جلوگیری کند، روبه پایین اقدام به بریدن گردن می‌کند.

در نهایت این خون آشام در حالی که فکر می‌کرد تمامی سرنخ ها را از بین برده است با برداشتن تنها یک عابر بانک متعلق به منصور شهرکی از خانه خارج شده و متواری می‌گردد.

امروز نیز رییس پلیس آگاهی تهران با حضور در جمع خبرنگاران، این قتل را یکی از وحشتناک ترین قتل‌های تهران خواند و مدعی شد که این جنایتکار زمانی که تحت نظر از سوی پلیس بود، بازهم قصد انجام چنین جنایت‌هایی را در سطح شهر تهران داشته که با دستگیرش کارش به اتمام می‌رسد.
لازم به ذکر است که متهم به تمامی خبرنگاران عنوان داشته که تنها علت این جنایتش سرقت از منزل منصور شهرکی بوده و از گذشته نیز هیچ گونه رابطه آشنایی با مرحوم نداشته است ولی نوع قتل و اقدام این ورزشکار قاتل موضوع دیگری را تداعی می‌کند که هنوز ناشناخته است.

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

ناگفته‌های خون آشام تهران ! +عکس
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !