علی جعفری‌پویان قطعه «مرد باران» را منتشر کرد | آنلاین ببینید


علی جعفری‌پویان قطعه «مرد باران» را منتشر کرد | آنلاین ببینید

«علی جعفری‌پویان» نوازنده‌ی شناخته‌شده‌ی ویولن، هم‌زمان با ٢١ شهریور روز ملی سینما، یکی دیگر از موسیقی فیلم‌های تاریخ سینمای ایران («قارچ سمی» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌پور»‌ و آهنگسازی زنده‌یاد «ناصر چشم‌آذر») را با نگاهی تازه و به روایت ویولن منتشر کرد. نوشته علی جعفری‌پویان قطعه «مرد باران» را منتشر کرد | آنلاین ببینید اولین بار در موسیقی...

علی جعفری‌پویان قطعه «مرد باران» را منتشر کرد | آنلاین ببینیدعلی جعفری‌پویان قطعه «مرد باران» را منتشر کرد | آنلاین ببینید«علی جعفری‌پویان» نوازنده‌ی شناخته‌شده‌ی ویولن، هم‌زمان با ٢١ شهریور روز ملی سینما، یکی دیگر از موسیقی فیلم‌های تاریخ سینمای ایران («قارچ سمی» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌پور»‌ و آهنگسازی زنده‌یاد «ناصر چشم‌آذر») را با نگاهی تازه و به روایت ویولن منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این بداهه‌نوازی ویولون و پیانو توسط «علی جعفری پویان» در آلبومی که قرار است به زودی منتشر شود، قرار خواهد گرفت، لازم به ذکر است که پیانوی این قطعه را «رضا تاجبخش» به جای چشم آذر و در نبود او نواخته است.

«ناصر چشم‌آذر» ساخت موسیقی فیلم «قارچ سمی» را در ابتدای دهه‌ی ۸۰ انجام داد و توانست همان سال سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم را نیز از جشنواره‌ی موسیقی فجر دریافت کند؛ این تنها همکاری آهنگساز و کارگردانی بود که حالا هردوشان چشم از جهان فروبسته‌اند؛ اما تنظیم مجددی که «چشم‌آذر» روی این کار انجام داده است؛ یکی از آخرین فعالیت‌های او بوده است. لازم به ذکر است که ویولون قطعه‌ی اصلی را ارسلان کامکار نواخته است.

دانلود

مطالب پربازید

.yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری