یک موتر مملو از مواد انفجاری شبکۀ حقانی کشف شد


ریاست امنیت ملی افغانستان از کشف و ضبط یک موتر کلان مملو از مواد انفجاری مربوط به شبکۀ حقانی خبر می‌دهد. دفتر مطبوعاتی ریاست امنیت ملی با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که منسوبین این ادارۀ طی یک عملیات خاص، یک موتر مملو از مواد انفجاری را از ولایت پکتیا کشف و ضبط کرده‌اند. به اساس خبرنامه، درموتر کشف شده، 62 بوری مواد انفجاری مربوط به شبکۀ حقانی موجود...

یک موتر مملو از مواد انفجاری شبکۀ حقانی کشف شد

ریاست امنیت ملی افغانستان از کشف و ضبط یک موتر کلان مملو از مواد انفجاری مربوط به شبکۀ حقانی خبر می‌دهد.

دفتر مطبوعاتی ریاست امنیت ملی با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که منسوبین این ادارۀ طی یک عملیات خاص، یک موتر مملو از مواد انفجاری را از ولایت پکتیا کشف و ضبط کرده‌اند.

به اساس خبرنامه، درموتر کشف شده، ۶۲ بوری مواد انفجاری مربوط به شبکۀ حقانی موجود بوده که می‌خواستند به ولایت غزنی انتقال دهند.

منبع می‌گوید که این موتر شبکۀ حقانی در وزیرستان شمالی پاکستان، مواد انفجاری پر گردیده بود و قصد داشتند به ولایت غزنی انتقال دهند که کشف شده‌است.

گفتنی‌ست که در پیوند به این روی‌داد دو عضو شبکۀ حقانی به نام‌های رووف گل و عبدال‌رحمن نیز بازداشت گردیده‌اند.

شبکۀ حقانی قصد داشتند تا با این مقدار مواد انفجاری، ماین‌های بشکه‌یی و واسکت‌های انتحاری آماده بسازند.

این درحالی‌ست که به تازه‌گی جلال‌الدین حقانی، رهبر شبکۀ حقانی در گذشت و این شبکۀ در حال حاضر توسط چندین نفر رهبری می‌شود.

گفتنی‌ست به اساس اطلاعات مسؤولان امنیتی، مرکز شبکۀ حقانی در آن سوی خط دیورند می‌باشد که استخبارات پاکستان نیز با آنان هم‌کاری دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سایت جبهه پایداری به موضع حسین شریعتمداری: کسانی که فکر می‌کنند با قوانین فعلی می...