گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)


گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)

با آغاز سال جدید، بسیاری از ما دوست داریم حس تازگی را به زندگی خود بیاوریم. این حس تازگی می تواند حتی با تغییری کوچک در ظاهر ما همراه باشد و حسی بسیار دلپذیر و دلچسبی را به ما هدیه کند. در این میان یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر و ارتقای آن در سال 2018، می تواند تغییر زیورآلاتی باشد که تا کنون استفاده کرده ایم.در ادامه با دکوریکور همراه...

با آغاز سال جدید، بسیاری از ما دوست داریم حس تازگی را به زندگی خود بیاوریم. این حس تازگی می تواند حتی با تغییری کوچک در ظاهر ما همراه باشد و حسی بسیار دلپذیر و دلچسبی را به ما هدیه کند. در این میان یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر و ارتقای آن در سال ۲۰۱۸، می تواند تغییر زیورآلاتی باشد که تا کنون استفاده کرده ایم.
در ادامه با دکوریکور همراه شوید تا هم گوشواره ها را مشاهده کنید و هم با قیمت مناسب خرید کنید

گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)

گوشواره کریستال ریش ریش ابریشمی


در سال گذشته گوشواره های بسیار بزرگ در کنار گردنبند هایی ظریفی با تزییناتی از سنگ های قیمتی، همراه ما بودند. بسیاری از ما می دانیم که زیورآلات بر روی ظاهر ما بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند حقایق زیادی را در مورد شخصیت ما بیان کنند، زیورآلاتی که می توانند ظاهری معمولی یا عجیب داشته باشند.حال در میان تمام انتخاب هایی که در میان گوشواره ها و زیورآلات داریم، گوشواره های ریش ریش با جذابیت خاص خود وارد بازار شده اند.

گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)

گوشواره مدرن ریش ریش رنگی



گوشواره های ریش ریش نماد قدرت!

در طول تاریخ آویز های ریش ریش برای تزیین اتاق های قصر های سلطنتی و یا در لباس های پاپ و اسقف های اعظم کلیسای کاتولیک استفاده می شدند. به همین سبب بسیاری این آویز ها را نمادی از مقام و قدرت می دانند. اما در اواخر سال ۲۰۱۷، این آویز ها راه خود را به دنیای زیورآلات باز کردند. ممکن است در نگاه اول این گوشوارها ترسناک، عجیب و یا فریبنده باشند، اما روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود.شما می توانید گوشواره های ریش ریش را با جنس ها و طرح های مختلف پیدا کرده و متناسب با سلیقه ی خود آن ها را خریداری کنید. این گوشواره ها می توانند از جنس پلاستیک، نخ و یا پارچه باشند. همچنین ممکن است به همراه سایر فلزات و یا سنگ ها به زیبایی طراحی شده باشند. این قابلیت این امکان را به شما می دهد که از این گوشواره ها چه در طول روز و چه در مهمانی ها و دورهمی ها استفاده کنید. بسیاری از متخصصان مد معتقد هستند که درست است رنگ های دلربای گوشواره های ریش ریش مناسب فصل بهار و تابستان خواهند بوداما عده ای دیگر آن ها را مناسب برای تمام فصول خصوصا زمستان دانسته و معتقد هستند که استفاده از آن ها می تواند به ظاهر شما نشاط و طراوت خاصی را ببخشد. رنگ های تیره تر این گوشواره ها بیشتر مناسب برای مهمانی های رسمی و رنگ های روشن آن ها می توانند برای لباس های عادی شما انتخاب مناسبی باشند.

گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)

گوشواره دست ساز ریش ریش فلزی


این پیش بینی وجود دارد که این گوشواره های زیبا در سال ۲۰۱۸، به اوج محبوبیت خود برسند.

گوشواره های ریش ریش و رنگی اسپورت (خرید و روش ست کردن)

گوشواره ریش ریش دست ساز مروارید

بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا